| Ananas222 a întrebat:

Sunt elev(la liceu) si astazi am circulat cu autobuzul având abonamenteul expirat de 5 zile si, bineînțeles am fost verificat de controlori.Le am dat abonamentul expirat(in celelalte 4 zile cand am mers cu el expirat l-am prezentat controlorilor,care nu mi-au zis nimic). Controlorul mi-a spus ca este expirat,a pastrat abonamentul,mi-a cerut buletinul(nu-l aveam),a aratat abonamentul altui calator, iar apoi m-a lasat sa cobor, dar nu inainte sa imi spuna ca voi primi amenda prin posta.Va intreb:nu era normal sa ma dea jos din autobuz si sa faca(daca l-au facut) procesul verbal in prezenta mea? Voi primi PV prin posta? Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

In cazul minorilor limitele minima si maxima ale amenzii se reduc la jumatate, respectiv amenda va fi de la 50 de lei la 250 lei. Daca in actul normativ prin care s-a prevazut contraventia exista prevederea ca se poate plati jumatate din minimul amenzii, daca se plateste in 48 de ore, atunci va trebui sa platesti doar 25 de lei.

7 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Este foarte normal ce-au facut controlorii. Si o sa primesti amenda acasa.

| Ananas222 explică (pentru Ioandelasal):

Mdacrying

| Ananas222 explică (pentru Ioandelasal):

Imi mai poti raspunde la o intrebare, te rog: daca amenda este cuprinsa intre 100 si 500 de lei, iar eu am 16 ani, cat va trebui sa platesc, daca platesc in 48 de ore, 50 de lei?

| Ananas222 explică (pentru Ananas222):

15 ani*

| Cozianu_Razvan_2002 a răspuns (pentru Ananas222):

Pentru toata lumea sunt aceleasi preturi la amenzi. Asa cum sunt si la un bilet de 3 lei.

| Ioandelasal a răspuns (pentru Ananas222):