| Andrei200202 a întrebat:

Ce se intampla pana la urma daca nu plătesc cheltuielile de judecată și avand in vedere ca sunt elev si pana termin studiile mai sunt cam 2 ani?
De unde imi vor lua bani?

7 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu le platesti vor fi puse in executare silita, incepand cu poprirea pe conturi bancare sau alte venituri pe care le ai sau le vei avea in urmatorii 5 ani, socotiti de la data de 1 ianuarie a anului urmator.

| oz_1736 a răspuns:

Propririle pot fi puse si peste cativa ani. Inca nu te ingrijora

| gigite a răspuns:

Ai avut tutore sau curator, ca altfel nu poti fi parte in dosar de judecata!

| Andrei200202 explică (pentru gigite):

Si ce treaba are tutorele atata timp cat eu sunt direct raspunzator de faptele mele?

| HaiCaDa a răspuns (pentru Andrei200202):

Tutorele sau părintele are grija de tine și ceea ce faci. Oricum de la 16 ți răspunzi aproximativ conform legii. Dacă părintele știa unde tea dus lăsat și care e situația el practic e direct raspunzator.

| gigite a răspuns:

Ai avut tutore sau curator, ca altfel nu poti fi parte in dosar de judecata, decat dupa 18 ani!

| HaiCaDa a răspuns: