| CosminGK a întrebat:

Salut. Am avut azi un incident in trafic in care o doamna, a intrat in oglinda mea si a rupt-o. Nu a dorit sa facem amiabila, i-am spus ca mergem la politie atunci si a zis ok. Eu am ajuns la politie insa ea nu a mai venit. Politie ce era la o intersectie fata de locul incidentului. Am declarat accidentul, am completat tot pe foaia respectiva, insa din sperietura pe care o aveam si frica, am omis sa scriu numarul de inmatriculare de la masina ce m-a lovit. Insa am poza cu masina cand era lovita si cu numarul de la masina dansei. Ce se intampla mai departe? Va rog frumos fara hate sunt incepator si e primul incident pe care il am. Multumesc

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Dar ai atasat poza aia la declaratie?

| CosminGK explică (pentru Violleta2022):

Nu, pentru ca politistul de acolo nu mi-a spus. Mi-a dat un exemplu si atat

| CosminGK explică (pentru Violleta2022):

Mi-a spus doar inainte sa plec ca ma suna maine ca mi am trecut mumarul de telefon acolo

| Violleta2022 a răspuns (pentru CosminGK):

Ai numar primit numar, cand ai inregistrat acea declaratie?

Fiindca ceea ce-mis pui tu aici nu valoraeza nimic si nu poate fii luata in considerare, maia les daca este un politist plictisit, care nu are chef de munca extra.
Du-te maine dimineata cu o declaratie completa si ataseaza pozele care le ai, unde se vede clar ca masina ei era langa a ta si evident o alta, unde se vede numarul masinii ei.

| CosminGK explică (pentru Violleta2022):

Am inteles. Deci practic pe declaratia aceea nu are ce sa-i faca corect? Nici mie nu?

| Violleta2022 a răspuns (pentru CosminGK):

Nici nu o poate procesa declaratia ta, odata ce nu exista date, nume sau numar de masina, despre persoana care te-a lovit.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Violleta2022):

Dar cunoscand Romania si cam ce se intampla pe acolo, nu-i exclus sa se inteleaga ca tu ai venit sa dai declaratie, ca ai lovit-o pe ea.

suntserios
| suntserios a răspuns: