anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am avut un accident in trafic in urma caruia am completat o constatare amiabila, acum pagubitul imi cere bani, si ma ameninta ca imi face probleme la politie si ca ma da in judecata.

(Buna ziua tuturor, si daca se poate va rog sa ma ajutati si pe mine, mai jos am sa va povestesc cum s-a ntamplat, daca am sa gresesc cateva litere va rog sa fiti indulgenti, scriu cu tastatura si poate se mai strecoara cate o greseala.)

Am avut un accident usor in trafic, eu am fost cel vinovat, sunt incepator si asta este, nu am fost atent. Deci in urma accidentului am descarcat de pe net un exemplar si l-am scos la imprimanta si l-am completat la fata locului, accidentul s-a petrecut in Cluj, iar eu sunt din Maramures, asa ca am venit cu masina acasa, Accidentul s-a petrecut Sambata si n-am avut de unde sa facem rost de constatare amiabila in ziua aia si Luni am completat o constatare amiabila noua, originala, respectivul s-a dus la asiguratorul meu si si-a facut dosarul, dosarul a fost acceptat. Problema este ca in timp ce faceam prima constatare amiabila el tot zicea ca trebuie sa ii dau bani ca imi face probleme etc, eu nu i-am dat bani, sub pretextul ca nu am, de fapt chiar ca nu am, iar acum imi zice la telefon ca daca nu ii dau bani imi face probleme ca merge la politie si ca ma da in judecata ca nu vreau sa ii platesc cat nu a mers la munca, el este taximetrist, eu ce sa fac?
Acum ca am constatarea amiabila pot sa imi repar masina?
Pe banii mei desigur.
Am vorbit la asigurare si o doamna mi-a spus la telefon ca pot sa imi repar masina.
Iar el, daca merge la politie eu o sa am probleme? avand in vedere ca eu am fost cel vinovat, de asta mi-e frica.
El a zis ca ma da in judecata si ca sunt multe metode ca sa ia bani de la mine a zis, eu ce sa fac?
Sa il las in pace si sa il pun la lista de apeluri ignorate?
Sau chiar imi poate face probleme cu politia?
Daca imi ziceti cum, eu dau funda, nu ma supar.
Doar ajutati-ma si pe mine va rog.