anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut!
Am o problema și as avea nevoie de sfaturi!
Am 24 de ani și sunt student la medicina în anul 5!
Eu stau în chirie intr o garsoniera pentru ca sunt din provincie!
Vecina mea este medic rezident in anul 3!
Pe scurt, am făcut sex de câteva ori și mi-a zis ca e gravida, chiar dacă ne am protejat!
Eu i-am zis ca cel mai bine ar fi sa nu nască copilul, pentru ca eu nu s pregătit sa am un copil abia dacă dacă grija de mine, și sincer nici pentru ea nu e ok, mai ales ca e în anul 3 de rezidențiat, adică intr o perioada importanta pentru cariera ei.
Dar ea vrea sa l păstreze si mi spune ca dacă nu o iau de soție, ma da in judecata și plătesc pensie alimentara oricum! Este asta legal? Dacă eu am spus ferm de la început ca nu vreau niciun copil?
Eu n am niciun ban, copilul asta mi ar distruge viata, ar trebui sa renunț la facultate! Și asa muncesc part time sa ma întrețin și abia dacă reușesc!
Ajutor!
Ceva sfaturi? Ce sa fac?

14 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca se naste copilul si este al tau atunci va trebui sa platesti obligatia de intretinere (pensie alimentara) pana va implini 18 ani si, daca o sa continue studiile, pana le termina, dar nu mai mult de 26 ani.
Ma mira foarte mult ca tu si prietena medic nu ati stiut sa va protejati.

| erdog a răspuns (pentru Ioandelasal):

Am folosit protecție de fiecare data, pur si simplu nu mi imaginez ce s-a întâmplat!
Mi am distrus viata...

| Simpatic a răspuns:

Mai in gluma mai in serios gandeste-te ca ea este un viitor medic, ce te faceai daca era o casierita la supermaket, sunt ironic evident
Daca ti-a placut de ea incat sa te culci de 3 ori de ce nu ti-ar placea de ea si daca ati avea un copil? chiar daca este unul neplanificat!
Iti inteleg insa si situatia, este ceva dificil!

| erdog a răspuns (pentru Simpatic):

Iti zic sincer, sunt stresat rau, am dormit 5 ore în 3 zile!