anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut!
Am o problema și as avea nevoie de sfaturi!
Am 24 de ani și sunt student la medicina în anul 5!
Eu stau în chirie intr o garsoniera pentru ca sunt din provincie!
Vecina mea este medic rezident in anul 3!
Pe scurt, am făcut sex de câteva ori și mi-a zis ca e gravida, chiar dacă ne am protejat!
Eu i-am zis ca cel mai bine ar fi sa nu nască copilul, pentru ca eu nu s pregătit sa am un copil abia dacă dacă grija de mine, și sincer nici pentru ea nu e ok, mai ales ca e în anul 3 de rezidențiat, adică intr o perioada importanta pentru cariera ei.
Dar ea vrea sa l păstreze si mi spune ca dacă nu o iau de soție, ma da in judecata și plătesc pensie alimentara oricum! Este asta legal? Dacă eu am spus ferm de la început ca nu vreau niciun copil?
Eu n am niciun ban, copilul asta mi ar distruge viata, ar trebui sa renunț la facultate! Și asa muncesc part time sa ma întrețin și abia dacă reușesc!
Ajutor!
Ceva sfaturi? Ce sa fac?

14 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca se naste copilul si este al tau atunci va trebui sa platesti obligatia de intretinere (pensie alimentara) pana va implini 18 ani si, daca o sa continue studiile, pana le termina, dar nu mai mult de 26 ani.
Ma mira foarte mult ca tu si prietena medic nu ati stiut sa va protejati.

| erdog a răspuns (pentru Ioandelasal):

Am folosit protecție de fiecare data, pur si simplu nu mi imaginez ce s-a întâmplat!
Mi am distrus viata...

| Simpatic a răspuns:

Mai in gluma mai in serios gandeste-te ca ea este un viitor medic, ce te faceai daca era o casierita la supermaket, sunt ironic evident
Daca ti-a placut de ea incat sa te culci de 3 ori de ce nu ti-ar placea de ea si daca ati avea un copil? chiar daca este unul neplanificat!
Iti inteleg insa si situatia, este ceva dificil!

| erdog a răspuns (pentru Simpatic):

Iti zic sincer, sunt stresat rau, am dormit 5 ore în 3 zile!
Problema este ca eu sunt venit din provincie și trăiesc pe banii mei dintr o banala slujba part time, abia dacă mai rămân cu 300- 400 de lei după ce plătesc chirie, întreținere și mâncare!
Eu n am ce sa I ofer acestui copil! Am venit de câteva zile acasă de sărbători și ma tot stresează zilnic cu mesaje și apeluri și mi spune ca și dacă nu ne căsătorim, ea tot naște copilul și plătesc pensie!
Mi se pare Ironic, sunt student la medicina și cred încep sa intru intr o depresie!
Sincer m-am mai descarcat pe platforma asta!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Foarte legal e.
Trebuie să îți asumi responsabilitatea actului sexual.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Esti un iresponsabil daca este adevarat ca ea este gravida asuma ti responsabilitatea de tată si cresteti va amindoi copilul, cand ai facut sex trebuia sa stii ca ramane gravida si ca o sa iti puna copilul in brate, doar ce credeai ca il creste doar ea? Sa te dea in judecata asta meriti sa platesti pensie alimentara 18 ani de cand se va naste copilul, sex ti a trebuit asuma ti rolul de tată, oameni idioti face ti copii si dupa aia va doare in cu(r) de ei.

| erdog a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Nu suntem intr o relație, am făcut sex de câteva ori frate!
Dacă ma duc la prostituate și rămâne una gravida trebuie neapărat sa mi pună copilul in brate?
Doamne ferește!
Ce responsabilitate sa mi asum? Trăiesc de pe o zi pe alta, abia dacă mai rămân cu ceva după ce plătesc chiria, întreținerea și mâncare, pentru ca sunt venit din provincie...
Nici n am ce sa i ofer acestui copil! Plus ca nici pentru ea nu este ok sa aibă un copil acum, ce naiba, e în anul 3 la rezidențiat!

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru erdog):

De ce nu te ai protejat, a cui e vina a noastra:? Sau a ta, ea normal ca a vrut sa ramina gravida ca doar nu e proastă te a prins cu copilul ăsta gata trebuie sa il recunosti si sa fi barbat, stiai ca nu ai bani si ca viata este grea te ai dus repede la vecina sa o... acum ce ai vrea sa faca sa avorteze? Ar fi un păcat, asa ca trebuie amindoi sa va cresteti copilul pe care voi l ati facut impreuna nu doar ea singură.

| Mosotti a răspuns:

Nu renunti la fac orice ar fi! Nu iti distruge viata iar ea sa devina medic, mare atentie.
Sa-si pastreze copilul daca vrea. Si daca dai o pensie alimentara dai 35 % din ce castigi, te descurci cumva.

Poate sa te dea in judecata sa platesti daca vrea. Dar la banii de cacao care i-ar lua de la tine, parca vad ca o face ca sa iti ratezi special cariera, si nu pentru bani in sine.
Nu recunosti copilul si o tarai prin procese pana iti termini studiile cumva, mai ai un an si intri pe bani ca rezident, rezista anul viitor si asta pana la sfarsit.

Tu ai zis ca nu vrei copil, aia e (desi trebuia sa te protejezi, dar nu ajuta sa iti zic de ce nu te-ai protejat).
Nu e vina ta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Va jucați cu viața la un copil fiindcă atât va dus... Dacă era maturi și responsabilitate cu toate studiile și facutaleat pe care o aveți nu s-ar fi ajuns acolo plus ca voi acum va jucați dea Dumnezeul cu viata acelui copil și nu bine atâta pot spune.

| erdog a răspuns (pentru anonim_4396):

Doamne ferește!
Eu incerc sa fiu cât mai matur si responsabil, ce pot eu sa i ofer acestui copil? Când abia daca mai rămân rămân 300 400 de lei pe luna după ce îmi plătesc chirie, întreținere și mâncarea!
Dacă este sa plătesc și pensie alimentara, o sa trebuiască sa renunț la facultate...

| anonim_4396 explică (pentru erdog):

Nu va bateți joc de copilul ăla oferiți o educație întru mediu sănătos sa crească educațil fiți părinți maturi nu iresponsabili.

| Mosotti a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu mai conteaza ce a fost, cont ce facem de acum in colo.
Lasa, ea a vrut sa-l pastreze, e treaba ei, el i-a zis clar ca nu vrea.
Sa reziste anul asta si viitor si sa lungeasca procesele.
Si cand devine rezident an 2025-2026 are bani si poate sa-l recunoasca si sa dea pensie.

Si aia e tampita, sa-l lase sa-si termine fac ca mai are un an jumate!
Si dupa aia poate sa fie altceva.
Eu cred ca vrea sa-i distruga cariera ca s-au certat ei cu ceva, ca altfel nu atarna la un 30 % din sal f mic pe care-l ia el acum.

Copilu o sa se descurce el si ma-sa, pe mine ma int ca el sa nu piarda facultatea ca mai are putin! Dupa aia toata viata sa se tot ocupe de copil, ca o sa aiba bani.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu va jucați cu viața acelui copil și gândiți matur nu ca niște copii iresponsabili. lăsați prostile.