anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, sunt nou pentru TPU si as avea nevoie de o parere. Deci eu lucrez ca lucrator comercial in hypermarket, m-am angajat la inceputul lui Decembrie 2015 si pana astazi si vreau sa-mi dau demisia fara a mai sta in preaviz pentru ca numai fac fata stresului si nemultumirile managerului magazinului si a sefiilor cu toate ca trag cat pot de tare nu ai pot multumi deloc si m-am saturat sa fiu luat peste picior, ce pot pati daca nu respect acel preaviz? si inca ceva eu urmez sa intru in concediu de 10 zile si dupa aia dupa concediu sa-mi dau demisia dupa 1 saptamana pana imi intra bani, oare trebuie platit concediu in care am stat? va multumesc

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

1.Poti sa-ti dai demisia. Daca angajatorul nu renunta si tu nu lucrezi in perioada de preaviz atunci iti poate fi desfacut contractul individual de munca pe motive disciplinare, respectiv pentru absente nemotivate.
2.Ai dreptul la concediu de odihna corespunzator perioadei lucrate din acest an, asa ca poti sa ai concediu si este obligatoriu sa-ti plateasca zilele de concediu. Daca nu-ti acorda concediul de odihna corespunzator atunci trebuie sa ti-l plateasca.

1 răspuns:
| KodrutZ a răspuns:

Nu iti dai demisia, ci pleci cu acordul partilor. E un hal de demisie dar fara somaj & ***. In alta ordine de idei, nu fi fraier. Conform legii, e foarte greu sa te dea afara. Baga-ti p*&a in gura lor un pic. Mergi la servici, fa ce scrie in fisa postului, daca iti cer astia cacaturi ameninta-i cu ITM-ul. Poti incerca si un concediu de odihna cu medical prelungit dupa.