| Daniel78987 a întrebat:

Salutare lume! Am și eu o foarte mare nedumerire. Am dat in radar cu 105 km/h unde era limita de 50km/h. Țin sa va spun ca aveam permisul de conducere doar de 2 săptămâni. Mi-au suspendat dreptul de a conduce pe o perioada de 90 de zile și mi-au dat 10 puncte de amenda însemnând 1450 de lei amenda, iar la puncte de penalizare îmi scrie,, P.C,,. Deci ce vreau sa știu, este daca îmi iau permisul in 90 de zile sau mi-se mai adaugă cumva 30 de zile in plus pentru faptul ca sunt începător …? Sau daca mai trebuie sa dau un test ceva (nu ma refer la redobândire, știu ca nu am dreptul la ea pentru ca nu am 1 an de când dețin permisul auto) Va rog frumos sa ma ajutați cu un răspuns! Mulțumesc!

16 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu se va adauga nimic in plus si va trebui sa efectuezi toata perioada de suspendare a dreptului de a conduce, avand in vedere ca incepatorii nu au dreptul de a sustine testul pentru reducerea perioadei de suspendare.
Dupa expirarea perioadei de suspendare te poti duce la politia rutiera pentru a reprimi permisul.

| Daniel78987 explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc mult! Acum m-am mai liniștit puțin?

| Daniel78987 explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc frumos! Acum m-am mai liniștit puțin laughing

| johnnny123 a răspuns (pentru Daniel78987):

Trebuia să te liniștești înainte să mergi cu 105 km/h în zonă cu limită de 50.

| Daniel78987 explică (pentru johnnny123):

Aveam un motiv bine întemeiat de am făcut asta. Nu sunt atât de inconștient sa o fac fără motiv.

| johnnny123 a răspuns (pentru Daniel78987):

Și unul care sparge apartamente are un motiv "întemeiat" să facă asta, nu o face fără motiv.

| darrio2007 a răspuns:

Foarte bine! Eu nu ti l-as mai da deloc.

| Daniel78987 explică (pentru darrio2007):

Serios? Nici măcar nu știți motivul pentru care am mers cu viteza aceea. Așa ca ar fi bine sa va abțineți la comentarii dacă nu își au rostul!

| darrio2007 a răspuns (pentru Daniel78987):