| macsimdan a întrebat:

Salutare, sunt sofer incepator, pot sa conduc masina dupa ora 10 fara insotitor?

Răspuns Câştigător
| CristianCRS a răspuns:

Daca esti incepator esti constrans de lege sa mergi doar cu 10 km/h sau 20 km/h (nu mai stiu cum e acum) mai putin fata de limita legala in afara localitatilor si sa ai in geam semnele de incepator, doar atat, in rest poti sa circuli unde vrei si la ce ora vrei.

| JohnnyBi a răspuns (pentru CristianCRS):

Cu 20 happy.

| CristianCRS a răspuns (pentru JohnnyBi):

A trecut ceva timp de cand nu mai sunt incepator de asta am si pus in paranteza faptul ca nu mai stiu cum e legea acum laughing, multumesc pentru lamurire!

| JohnnyBi a răspuns (pentru CristianCRS):

Abia mi-am adaugat la permis categoria A...si trebuie sa port lamaie sub codita de la numarul de inmatriculare si sa merg ca babele laughing. pe dn cu 70 la ora...superb

| CristianCRS a răspuns (pentru JohnnyBi):

Iti urez succes si multa, multa rabdare mai ales ca e vb de motor! E asa greu sa te abtii laughing

| JohnnyBi a răspuns (pentru CristianCRS):

Merci laughing. nici nu iti poti da seama. ma mananca palma mereu cand ies, daaaar sunt baiat cuminte laughing. a zis mama ca daca mor pe motor ma scoala din morti si ma mai omoara o data rolling on the floor

| CristianCRS a răspuns (pentru JohnnyBi):

Este un raport simplu, cu cat fortezi mai mult nivelul de adrenalina cu atat si pericolul e mai mare si vice-versa.Acum depinde de fiecare de cata adrenalina are nevoie laughing

10 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti s-o conduci la orice ora din zi sau din noapte, doar sa ai semnul de incepator, altfel vei fi amendat.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Bineinteles, de ce nu ai putea?

| StefanDrg a răspuns: