| iulian2260 a întrebat:

Sunt pensionat medical de la data de 01 08 2009 si am depus dosarul la casa de pensii pe04 11 2009, nu am primit nici un raspuns pana azi. Oare mai primesc vreo data pensia? Nu am nici o sursa de venit si nici drept de munca; sunt pensionat cu gradul 2 de invaliditate.

Răspuns Câştigător
| elena a răspuns:

Tocmai din acesta cauza dureaza fiindca esti pensionat cu gradul 2 de invaliditate si nesimtitii astia de guvernanti vor sa scoata acest grad de pensionare din calcul, dar nu mai sta, mergi la casa de pensii, unde ai depus dosarul si vezi ce se intampla. Sunt sigura ca dosarul tau este gata de anul trecut si sa nu te miri, daca nu ai sa gasesti decizia de pensinare la ei, dar netrimisa. Te rog, luni la prima ora sa fii acolo, afla raspunsul, ca si eu sunt curioasa ce s-a intamplat. Nu uita sa iei hartiuta ca numarul de inregistrare a dosarului si mergi tot la ghiseul unde l-ai depus. Mult noroc!

6 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Potrivit normelor in vigoare termenul de asteptare este de 45 de zile, daca nu se intampina dificultati in solutionarea dosarului. Cred ca nu ati primit decizia de pensionare datorita numarului mare de solicitari, in mod normal trebuia sa fie solutionat dosarul dumneavoastra. În aceasta situatie trebuie sa faceti o sesizare catre casa de pensii judetiana de care apartineti in care sa aratati situatia in care va aflati.

| EUSIATIT a răspuns:

Stai fara grija ca vei primi. Dureaza ceva vreme dar iti vine din urma banii. si eu sunt pens med si am primit pensia din urma pe 3 luni. ok sigur luna februarie iti vine

| EUSIATIT a răspuns:

Dar nu inteleg de ce asa tirziu ati depus dosarul daca sunteti pensionat de la 1 08./dar oricum veti primi [normal cam 45 de zile dureaza. mergeti si la casa de pensii si intrebati. dar sigur primiti.

| anad a răspuns: