anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este rostul bărbatului pe Pământ?

Mai ales în secolul XXI când nimeni nu mai crede în Dumnezeu și Biserică.

Rolul lui era de procreare/înmulțire alături de femeie, dar azi nimeni nu se mai prea înmulțește.

Rolul lui suprem era de preot în Altar, femeile neavând vreodată voie acolo, dar azi bărbații sunt primii blamatori ai Bisericii și din statistici ne dăm seama că închisorile sunt pline de ei, iar Bisericile mai mult de femei.

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

Conform bibliei singurul rol care îl au oameni este sa îl urmeze pe Dumnezeu și fiul lui, Dumnezeu spune, dacă vrei sa fii singur ca mine este foarte bine dar dacă simți nevoia vezi de o femeie, ceea ce vrem noi nu este ceea ce Dumnezeu vrea scopul creștinului este viata de apoi nu viata asta asa și Iisus a fost virgin, singur, sărac, fără familie,

126 răspunsuri:
| Fantaspirit a răspuns:

Misandrie level 9999 laughing

| DeMicUnCălător a răspuns:

Scopul bărbatului este să-și găseasca o femeie pe sufletul lui. Apoi cand devine soț. rolul este să asigure siguranță, măncare, confort și dragoste familiei.

| VoidEternal a răspuns:

Tu întrebi care este rostul bărbatului pe pământ sau care este rostul bărbatului pe pământul TAU?

https://youtube.com/shorts/iYTxAfymCn0?feature=share

| Hammurabi a răspuns:

De ce crezi tu că ar avea cineva nevoie de un rost pe Pământ.
Nu poți trăi și fără un rost?
Sau trebuie neapărat să respectăm modul în care am fost "programați"?

Bărbatul/preot? Nu te-ai plictisit să tot încerci să te răzbuni pe cel care te-a rănit?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai deschis atât de multe subiecte,dar oamenii cred in Dumnezeu,unii de pe aici nu, alții da, unii fac copii, alții nici nu vor să audă. Rolul bărbatului e să fie șofer de tir in uk, soția să stea acasă și să-i toarne copii.Acasă,adică tot in uk.

| Fantaspirit a răspuns (pentru Hammurabi):

E rosalia asa-i? laughing

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):

Salutare, care este această programare despre care vorbești?
"Sau trebuie neapărat să respectăm modul în care am fost "programați"?"

| Hammurabi a răspuns (pentru Pocait01):

Nu ți se pare că aproape toate ființele fac absolut aceleași lucruri de când se nasc până mor?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Tu ești Rosa, Rosa laughing sau Rosa falsă? laughing
Și poate ăla e rolul bărbățelului tău happy eu întreb la general happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Fake.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Hammurabi):

Păi dacă se poate trăi fără rost, atunci pot să-i ucid și eu pe bărbați, right? În acest moment cam doar asta îmi doresc, să-i ucid sau măcar castrez, cred că fără bijuteria lor nu ar mai avea nimic bărbații. Ahh, și scuze că vorbesc aici despre frustrările mele, nu cred că ăsta este rostul eu chiar vreau să ajut pe aici și nu vreau să mă comport așa, dar chiar nu pot minți când spun că bărbatul chiar nu-l suport. Mai ales pe ăla care te privește cu aroganță și zâmbește fasolea că tu nu ai fi în stare. Dar așa senin vine și-ți spune că să te lași de una sau alta, că nu e de tine. Le-aș scoate ochii și le-aș agăța limba în cuier. Las aici mărturie în cazul în care cândva chiar îmi voi pune în aplicație gândurile macabre. Uneori mă gândesc ce pierd dacă mi-aș da frâu liber imaginației. Atunci când ai o piatră în gheată te descalți ca să arunci piatra, cam așa sunt eu cu bărbații, departe de mine nu am nimic cu nimeni, doar eu v-am dat sfsturi la toți pe aici să vă iubiți, respectați și acceptați și diversitățile, daaar eu una știu după ziua de azi că nu pot, cu bărbații nu pot. Nu pot. Și faza e că eu îi evit cât pot, dar spre exemplu azi nu am avut cum, sunt zile când pur și simplu interacționezi cu ei, la dracu, te lovești de ei. Azi a fost unul din acele cazuri accidentale, iar realitatate o știam, nici nu mai am așteptări, oricum.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ahhh laughing și eu care credeam că ești adevărata Rosa și că m-ai scos de la block. happy O aștept încă pe adevărata Rosa, blockul ei nu-mi place, mai ales atunci când știu că nu am greșit cu nimic. happy

Dar tu ești Zorro aceea/acela, cumva? laughing)

| Holiday a răspuns (pentru anonim_4396):

Nino! Nino!

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru DracuIa):

Eu zic că e invers. rolling on the floor) Interesante perspective opuse au oamenii. happy

| DjSannan a răspuns:

Rolul bărbatului pe Pământ nu poate fi determinat de o singură sursă sau definiție universal valabilă. Fiecare individ poate avea propria percepție și scop în viață, fie că acestea sunt influențate de religie, cultură, educație sau experiențe personale. În general, bărbații au aceleași responsabilități și libertăți ca orice alt membru al societății, de a trăi viața lor în mod autonom și de a face alegeri care le reflectă valorile și interesele personale

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Zorro.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Fantaspirit):

De mine zici? happy Nu-s Rosalia, tu tot nu ai terminat cu teoria aia. happy Cred că adevărata Rosalia nu vrea să ucidă bărbați. Eu da. Așa că mister rezolvat. Rosalia nu sunt eu. happy

| iulia0514 a răspuns:

Nu cred că are rost să-mi pierd timpul să-ți explic care e rolul bărbatului pe pământ pentru că tu ști răspunsul foarte bine în schimb îți spun că femeia nu poate exista fără bărbat și nici bărbatul fără femeie sun ca yin și yang, binele și răul, soarele și luna! Deci nu putem fără ei nici ei fără noi happy

Răspuns utilizator avertizat
| Fantaspirit a răspuns (pentru anonim_4396):

Tu nu ești în stare să ucizi nici o musca laughing
Urăști bărbații dar nici nu ai avut laughing urăști ce nu poți avea laughing
Naibii știe cine mai sunteți, fiți cine vreți voi sa fiti că în realitate sunteți mămăligi laughing

| Hammurabi a răspuns (pentru anonim_4396):

Stai puțin. Dar cine te obligă pe tine să ai de a face cu vreun bărbat?
Nu poți trăi liniștită făcând abstracție că există bărbați pe planetă? laughing
Ok. Aș fi de acord să-i ucizi sau să-i castrezi (după preferință) pe cei care se bagă în seamă cu tine aiurea.
Dar cei care n-au nici o treabă cu tine? Care nu ți-au intrat în nicio gheată?
Nici mie nu-mi plac câinii caniche. Dar asta nu înseamnă că mă apuc să le dau foc pe unde îi văd.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Care nimeni nu mai crede? Care dumnezeu, care biserica? Exista MII din ambele.
Legat de inmultire, zici ca nimeni nu se mai prea... dar populatia planetei e in crestere.
Legat de inchisori, procentul de atei/agnostici/alte orientari non-deiste e infim, iar majoritatea covirsitoare a condamnatilor se declara ca fiind credinciosi.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Hammurabi):

Păi eu îi evit, cât pot și chiar și Dumnezeu a înțeles și m-a ferit de ei. Adică până și la job, am mai mult femei decât bărbați deci God a înțeles, dar azi nu. happy Mi-a scos cel mai arogant bărbat din câți pot exista, faza e că și eu i-am zâmbit aroganței lui, in final bine că nu a fost cu accident happy că nu aveam chef să mai dau iar asigurări rolling on the floor) dar atitudinea lui mi-a amintit de tot trecutul și am fost un mort ambulant pe drum, amintindu-mi de bărbați și de întrebarea de ce există? Și am vrut să-i ucid, încă mai vreau, dar tot God nu mă lasă, nu vreau să am conștiința încărcată dar nici așa nu se poate trăi, că mintea tot e încărcată de altele.

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):

Eu mi-am făcut deja o perspectivă asupra "programării" despre care mi-a vorbit Duhul Sfânt prin Cuvântul Său care cel mai probabil este diferită de a ta, de unde și întrebarea.
Te-am întrebat cu toată dragostea și respectul pentru că vreau să înțeleg perspectiva ta în momentul în care ai dat respectivul răspuns.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Da, păi în închisoare Dumnezeu le vorbește. happy Uneori tot El îi lasă să ajungă acolo, ca în închisoare să le salveze sufletul, prin tăcere, rugă și căință.

| Hammurabi a răspuns (pentru Pocait01):

Nu a fost nimic spiritual în răspunsul meu.
Ci doar o părere despre condiționările impuse de lumea laică în care trăim.
Dar văd că deja m-ai catalogat/clasificat.
Dacă la mine credința e doar interioară și nu o afișez în text și nu vorbesc despre ea înseamnă că sunt mult mai prejos decât tine?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Se cheama schizofrenie. Nu vorbeste nimeni nimanui. La naiba, sintem in 2023, nu in 1023. Cum puteti pune botul la astfel de povesti?

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Fantaspirit):

Mai vedem noi. happy Dar știu sigur care e prima victimă. Aia ești tu. rolling on the floor)))
Mai înainte eram boiler, tare ca o stâncă, acum îs mămăligă laughing) hotărăște-te FantaSpirit. happy Ehh, dar e bine, dacă ar fi toți bărbații ca tine amuzanți și nu plini de ei, femeile ca mine ar fi ok, nu nebune. rolling on the floor)))

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

God! happy Păi dacă aș crede ce spui tu, chiar ar trebui să-mi pun planul de ucidere al bărbaților în aplicare, deoarece nu mai există nimeni care să mă judece. happy Respect toate opiniile, cum încerc să o fac mereu, dar da, eu sunt exemplul viu de schizofrenică ce crede în El. happy