anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este rostul bărbatului pe Pământ?

Mai ales în secolul XXI când nimeni nu mai crede în Dumnezeu și Biserică.

Rolul lui era de procreare/înmulțire alături de femeie, dar azi nimeni nu se mai prea înmulțește.

Rolul lui suprem era de preot în Altar, femeile neavând vreodată voie acolo, dar azi bărbații sunt primii blamatori ai Bisericii și din statistici ne dăm seama că închisorile sunt pline de ei, iar Bisericile mai mult de femei.

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

Conform bibliei singurul rol care îl au oameni este sa îl urmeze pe Dumnezeu și fiul lui, Dumnezeu spune, dacă vrei sa fii singur ca mine este foarte bine dar dacă simți nevoia vezi de o femeie, ceea ce vrem noi nu este ceea ce Dumnezeu vrea scopul creștinului este viata de apoi nu viata asta asa și Iisus a fost virgin, singur, sărac, fără familie,

126 răspunsuri:
| Fantaspirit a răspuns:

Misandrie level 9999 laughing

| DeMicUnCălător a răspuns:

Scopul bărbatului este să-și găseasca o femeie pe sufletul lui. Apoi cand devine soț. rolul este să asigure siguranță, măncare, confort și dragoste familiei.

| VoidEternal a răspuns:

Tu întrebi care este rostul bărbatului pe pământ sau care este rostul bărbatului pe pământul TAU?

https://youtube.com/shorts/iYTxAfymCn0?feature=share

| Hammurabi a răspuns:

De ce crezi tu că ar avea cineva nevoie de un rost pe Pământ.
Nu poți trăi și fără un rost?
Sau trebuie neapărat să respectăm modul în care am fost "programați"?

Bărbatul/preot? Nu te-ai plictisit să tot încerci să te răzbuni pe cel care te-a rănit?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai deschis atât de multe subiecte,dar oamenii cred in Dumnezeu,unii de pe aici nu, alții da, unii fac copii, alții nici nu vor să audă. Rolul bărbatului e să fie șofer de tir in uk, soția să stea acasă și să-i toarne copii.Acasă,adică tot in uk.

| Fantaspirit a răspuns (pentru Hammurabi):

E rosalia asa-i? laughing

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):