| Narfundo a întrebat:

Este adevarat ca ateii sunt creatia televiziunii{mass media}? Eu am auzit ca atei au fost din totdeauna. Oare e adevarat?

Răspuns Câştigător
| C0nstantin a răspuns:

"Susțin că suntem amândoi atei. Eu doar am cu un zeu mai puțin decât tine. Când vei înțelege de ce tu îi respingi pe toți ceilalți zei, vei înțelege de ce-l resping eu pe al tău." - Stephen F. Roberts

| PotatoMustDie a răspuns (pentru C0nstantin):

Ai zis un adevar, toti suntem atei.

25 răspunsuri:
| EmaS a răspuns:

Ateii,ca si crestinii, sunt creatia lui Dumnezeu.

| Inferno a răspuns:

Toti suntem creatia "televiziunii"

| onasis1961 a răspuns:

Majoritatea ateilor sunt creaţia comunismului.

| Geass a răspuns:

Atei suntem cu toţii până la urmă, unii au la activ doar un zeu in plus.
Păi din moment ce toţi ne naştem atei nu avea cum mass-media sa provoace asta.Că sunt ateii care îşi spun aşa din dorinţa rebiliunii, de a fi unici, ăştia nu-s atei şi da, aştia de obicei sunt creaţia mass-mediei.

| RAY a răspuns:

E clar ca extraterestri teau creat pe tine esti unicat amice

| Mădă0611 a răspuns:

Mass media, tv-ul si netul chiar. Nietzsche, Voltaire, Schopenhauer, Twain, Epicurus, Freud, erau tătă zua la tv, 24/24 de ore pe National Geographic, Discovery, pe net misunau la fel de des, in perioada lor messu nu stia ce-i ăla offline, de facebook si hi5 nu mai vorbesc. Asa ceva?! straight face

| M25M a răspuns:

Mass media nu a promovat nici odata ateismul si nici nu a incercat convertiri.

| Alphawolf a răspuns:

Ateii nu sunt creatia mass-mediei. Ateii, in general, nu sunt superstitiosi, nu cred orice le toarana mas-media, ei mai si gandesc. Informatia mass-mediei este trecuta de majoritatea ateiilor printr-un filtru care are la baza realitatea traita si experimentata de ei.
Crestinilor(religiosilor) li se potriveste ceea ce spui tu, doar ca ei sunt creatia societatii, a majoritatii. Ei sunt superstitiosi(au numai minuni in cap) si influentabili.

| Chαяtreux a răspuns: