| Narfundo a întrebat:

Este adevarat ca ateii sunt creatia televiziunii{mass media}? Eu am auzit ca atei au fost din totdeauna. Oare e adevarat?

Răspuns Câştigător
| C0nstantin a răspuns:

"Susțin că suntem amândoi atei. Eu doar am cu un zeu mai puțin decât tine. Când vei înțelege de ce tu îi respingi pe toți ceilalți zei, vei înțelege de ce-l resping eu pe al tău." - Stephen F. Roberts

| PotatoMustDie a răspuns (pentru C0nstantin):

Ai zis un adevar, toti suntem atei.

25 răspunsuri:
| EmaS a răspuns:

Ateii,ca si crestinii, sunt creatia lui Dumnezeu.

| Inferno a răspuns:

Toti suntem creatia "televiziunii"

| onasis1961 a răspuns:

Majoritatea ateilor sunt creaţia comunismului.

| Geass a răspuns:

Atei suntem cu toţii până la urmă, unii au la activ doar un zeu in plus.
Păi din moment ce toţi ne naştem atei nu avea cum mass-media sa provoace asta.Că sunt ateii care îşi spun aşa din dorinţa rebiliunii, de a fi unici, ăştia nu-s atei şi da, aştia de obicei sunt creaţia mass-mediei.

| RAY a răspuns:

E clar ca extraterestri teau creat pe tine esti unicat amice

| Mădă0611 a răspuns:

Mass media, tv-ul si netul chiar. Nietzsche, Voltaire, Schopenhauer, Twain, Epicurus, Freud, erau tătă zua la tv, 24/24 de ore pe National Geographic, Discovery, pe net misunau la fel de des, in perioada lor messu nu stia ce-i ăla offline, de facebook si hi5 nu mai vorbesc. Asa ceva?! straight face

| M25M a răspuns:

Mass media nu a promovat nici odata ateismul si nici nu a incercat convertiri.

| Alphawolf a răspuns:

Ateii nu sunt creatia mass-mediei. Ateii, in general, nu sunt superstitiosi, nu cred orice le toarana mas-media, ei mai si gandesc. Informatia mass-mediei este trecuta de majoritatea ateiilor printr-un filtru care are la baza realitatea traita si experimentata de ei.
Crestinilor(religiosilor) li se potriveste ceea ce spui tu, doar ca ei sunt creatia societatii, a majoritatii. Ei sunt superstitiosi(au numai minuni in cap) si influentabili.

| Chαяtreux a răspuns:

Da, ei au fost din totdeauna. Omul se naste cu libertatea de a alege sa creada in ceva sau nu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cum sa creeze televiziunea ateii? Din potriva, televiziunea are nevoie de ''crestini''.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da e adevarat.au fost atei pana cand au simtit moartea la curul lor. stii cat de credinciosi au devenit? nici nu-ti poti inchipui cum intr-o clipa intreaga lor filozofie s-a transformat in minciuna si au iubit instantaneu pe bunul Dumnezeu.maaare minune.si am vazut personal asa ceva.pot da si nume.pe verificate.

| Mădă0611 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nenea baubaulica, de ce vorbesti fara sa stii? Ateii ăia atei stiu cum functioneaza lumea, asa ca pot sa simta 10 morti la fundul lor ca tot nu devin credinciosi, ca nu au in ce sa creada, asa cum tu ai incetat sa crezi in Mos Craciun si Zana Maseluta (banuiesc, nu stiu sigur), asa noi nu mai credem in prietenii vostri imaginari.
Cei pe care ii stii tu, sunt atei din aia care au fost parasiti de gagica si s-au suparat pe nenea doamne doamne si gata, ce atei sunt ei. Nu asa functioneaza treaba.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mada? ai rabdare si o crezi tu insuti.nu pot spune in cat timp, dar vei crede si chiar mai tare decat un crestin.tu doar sa fii tare si sa te rogi, sa poti trece usor peste toate cu ajutorul prietenului nostru imaginar dupa cum ii spui si pe care o sa-l vezi incat o sa fii cea mai infocata crestina.sa vezi atunci cand nu esti crezuta cum e.da nu prea conteaza.tu doar ai rabdare.

| Mădă0611 a răspuns (pentru anonim_4396):

Neah, eventual, as accepta confortul psihic, dar m-as minti pe mine, ca un copil mic care nu spune parintilor ca stie ca nu exista Mos Craciun doar ca sa primeasca daruri.
Ia gandeste-te ca toti care acum nu cred, au crezut inainte, ca sa te departezi de tot, trebuie sa ai dovezi concrete ca ce era inainte nu era real, odata ce ai ajuns in punctul asta, nimic nu te mai intoarce, in afara de aparitia zeului, ceea ce eu stiu ca e imposibil.
"I don't want to believe, I want to know" happy

| CannbalCorpse a răspuns:

Ateii sunt doar oameni, care nu cred in Dumnezeu din anumite motive etc, nu din cauza mass-mediei. Sper că te.am putut ajuta.O seară bună!

| mihaitaLGP a răspuns:

Eu consider ca suntem categorii de oameni cu prejudecati diferite.
In functie de experientele acumulate si in functie de capacitatea de intelegere a tot ce coexista simultan.

Sursele de influenta sunt multe dar in nici un caz nu duc spre negarea unei divinitati.
Chiar din contra te influenteaza spre acest cancer numit religie.
Toate religiile sunt o suma de ineptii. Creatia unui sistem bolnav pentru indoctrinarea si manipularea maselor.

Religia este strict geografie, daca te-ai fi nascut in Israel acum erai de religie evreu, in Arabia musulman, in India hindus dar cum te-ai nascut in Romania esti crestina.

Daca te-ai fi nascut in alt loc nu mai credeai in Dumnezeu si credeai in Allah.

Dovezile ca zeii exista sunt insuficente. Iar cele care exista sunt penibile.

| mihaitaLGP a răspuns:

Vorbesti sa nu adormi.

Religia islamica :

http://ro.wikipedia.org/wiki/Islam

Are legatura cu crestinismul? Sau la ei Muhammad e Iisus de fapt?


http://ro.wikipedia.org/wiki/Hinduism

Ia vezi religia Hinduism are legatura cu religia ta?

"Cate bordee atatea obicee".


Demonstreaza clar daca poti ca oricare religie din lumea asta sustie ca religia ta e mai buna si mai corecta.

Religia e strict geografie.

| SmexyBoy a răspuns:

Cel mai mare ateu din Biblie
Si probabil si cel mai batran:

Exodul Capitolul 5 Versetul 2:

"Cine este Domnul ca sa ascult de glasul lui si sa las pe Israel sa plece?"

"Eu nu CUNOSC pe Domnul..."
Cat de adevarat...

| kira30 a răspuns:

Ateii au aparut odata cu Darwinism-ul. Existau inca din antichitate oameni care nu credeau in Dumnezeu dar credeau intr-o forta superioara sau ceva spiritual. Darwin a creat ateismul pe baza evolutiei omului,el a fost rasist, ca si parintii sai si credea ca negrii sunt o subspecie de oameni sau veriga lipsa.
Desigur ca nu e adevarat.
Dumnezeu n-a creat specii (ex: cainele se trage din lup,oamenii se trag din maimute) ci dupa feleri (ex:lupul si cainele sunt de acelasi fel /canini,coada, patruped, latrator etc\ si oamenii de acelasi fel cu meimutele /fizic, inteligenta {omul nu este animal decat daca n-are credinta, animalele nu cred in nimic dar gandesc si au o filozofie : "vanez ca sa traiesc"}

| Thunderstruck a răspuns (pentru kira30):

Sunt dovezi clare ca oamenii au un stramos comun cu cimpanzeii, ca lupul si cainele au un stramos comun si ca toate speciile au, de fapt un stramos comun. Evolutia nu se face neaparat in bine... Oamenii in cateva sute de mii de ani sau chiar milioane de ani o sa arate diferit fata de oamenii din zilele noastre.O sa fie mai slabi datorita tehnologiei care o sa se dezvolte din ce in ce mai mult. Dumnezeu asta e o inventie a oamenilor, ca toti ceilalti zei, oamenii isi adapteaza credintele dupa necesitati.Asa dispar si apar religiile. Refuz sa cred ca acum 6000 de ani dupa ce Dumnezeu a stat o eternitate singur s-a hotarat sa creeze 2 oameni (lucru care intra in contradictie cu faptul ca exista 4 grupe sanguine principale) ca acestia sa se inmulteasca si sa-i fac lui pe plac.Si daca refuzi sa crezi in el te arunca in iad, dar e alegerea ta ce vrei sa faci.E ca si cum te-as ameninta cu arma si ti-as zice "ori stai in genunchi si te las, ori nu ma asculti si te omor"...E exact mentalitatea oamenilor de acum 2000 de ani, nu ti se pare?

| Hash001 a răspuns (pentru Thunderstruck):

Nu s-a gasit un stramos comun, este o veriga lipsa. In schimb omul a fost creat genetic de catre o rasa extraterestra numita Elohim.

| tasmania a răspuns:

Ateismul poate fi doar sustinut si intarit prin mass-media, dar nu e inventie recenta. Asta asa, ca raspuns la subiect. Insa atei propriu-zisi nu exista: orice om crede in ceva.

| Alexandra7201 a răspuns:

Ateii sunt persoane care cred in fortele lor ci nu in ale Lui Dumnezeu. Nu sunt creati de televiziune, ei au ales sa fie asa. Au ales sa nu creada in Dumnezeu datorita faptelor care li s-au intamplat sau pentru ca nu gasesc creatia lumii de catre Dumnezeu adevarata.

| ciprianjurje a răspuns:

Easi spune ca atei au existat de cand exista si invataturile despre Dumnezeu.