| tavadaresti a întrebat:

Este 'spovedania" un act aprobat de catre Dumnezeu prin Cuvantul Sau sau cui ar trebui marturisit greselile fiecaruia? Sau acest act este folosit de o anumita dominatiune intr-un mod profitabil in cazul celor "crede si nu cercetea"? Argumentati biblic.

Răspuns Câştigător
| martzian a răspuns:

Rastalmacirea asta face ca tot omul sa-si traiasca viata cum doreste si apoi sa creada prosteste ca este mantuit, indiferent daca este sau nu un crestin practicant, daca are sau nu o relatie personala cu Dumnezeu. De aia avem atatea milioane de pseudocrestini in Romania. Eu insumi am fost unul. Poti fi cel mai hot, cel mai curvar, cel mai nenorocit, la sfarsit esti dezlegat daca familia da 300 de lei la preot si iti face nu stiu ce pomeni... Nu va mai lasati pacaliti, dragii mei! Dumnezeu le-a incredintat (celor ce sunt ucenici ai lui) SLUJBA IMPACARII si nu iertarea pacatelor. Aia a facut-o Hristos, o data pentru totdeauna, singur - la cruce! De aia il numim Mantuitorul!

"Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii, nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreţii nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu." (1 Corinteni 6:9-10)

Apropo de falsuri la traducere, primii crestini nu aveau preoti ordinati, ci apostoli, episcopi, prezbiteri, diaconi! NICIODATA acestia nu au pretins a mantui pe cineva. Pocainta si credinta, asta a fost mesajul lor. Apoi s-au asteptat sa vada vieti transformate prin Duhul lui Dumnezeu. Eu nu as vorbi daca nu as experimentat o astfel de schimbare in propria viata. Cum, chiar si logic gandind, sa poti crede ca un om (uneori mai pacatos decat intreg satul) are autoritate si sfintenie si calitate de mantuitor? El nu se poate mantui pe sine, dar pe altii! Si, din nefericire, credinta fara fapte e moarta, cum spune Iacov! Dupa roadele lor ii cunoastem pe cei ce sunt ai lui Dumnezeu. De ce credeti voi ca oamenii urla pe TPU impotriva lui Dumnezeu? Pentru ca Biblia zice una si asa-zisii crestini au o viata total diferita! Tara asta trista si pagana in minciuna pe care o traieste sub o masca crestina, are nevoie de Dumnezeu, altfel nu are nici o sansa!

Acuzam in stanga si in dreapta pe cei care au incercat sa vada cu sinceritate ce spune de fapt Cuvantul Domnului, dar nu ne pasa ca ne bazam pe o traducere a Bibliei care inlocuieste termenii grecesti πρεσβυτέρους (care inseamna batran) şi ἐπίσκοπος(sau supraveghetor) cu ἱερεύς (preot in greaca) doar pentru a justifica o doctrina istorica FALSA...

Apropo de pasajul de mai sus, folosit intr-un mod gresit si scos total din context, pentru a justifica preotia sacramentala. Domnul li s-a adresat UCENICILOR (mathētēs in greaca). Nu sunt numiti apostoli (apostolos in greaca).

Pace in inima si nu mi-o luati in nume de rau. Milan, dincolo de diferentele de opinie dintre noi, apreciez sinceritatea din inima ta, ea e evidenta. Si nu cred ca nu va avea rod.

33 răspunsuri:
| shadovv a răspuns:

Pam pam... cica argumentati biblic...

| 4b a răspuns:

Salut tava.
Una este mărturisirea directă înaintea lui Dumnezeu (Psalmul 32; 1 Ioan 1:9:„Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească de orice nelegiuire.") iar cealaltă mărturisirea înaintea unui frate („mărturisiți-vă unii altora păcatele").
Sanatatewinking

| M25M a răspuns (pentru 4b):

Sunt de acord cu prima forma de marturisire insa a doua...precizeaza ca trebuie sa dai si niste banuti dupa ce iti marturisesti pacatele altora?

| 4b a răspuns (pentru M25M):

Ce bani frate, aci vorbim de lucruri serioase nu de afaceri jegoase...

| tasmania a răspuns (pentru M25M):

Nicidecum.

| tavadaresti explică (pentru 4b):

(„mărturisiți-vă unii altora păcatele").
=>dar nu ca si fiind iertate, una e sa ne vorbim unu altuia ce ne doare si alta e sa ingenuchem inaintea Dumnezeului nostru:
Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept ca sa ne ierte pacatele si sa ne curete de orice nelegiuire. (1Ioan.1:9)
Daca zicem ca n-am pacatuit, Il facem mincinos, si Cuvantul Lui nu este in noi. (1Ioan.1:10)

| tavadaresti explică (pentru tasmania):

Dovedeste-ne tuturor, Biblia aproba ca omul are puterea de a ierta pacatele.
...

| tavadaresti explică (pentru M25M):

Ce parere ai de al nostru coleg "4bb4"...
4bb4"Ce bani frate, aci vorbim de lucruri serioase nu de afaceri jegoase... "
Acolo este si ajuns, afaceri pe spatele omului de rand.
Dand Marturie despre Dumnezeu intr-o lumina falsa.

| M25M a răspuns (pentru 4b):

Nu ma bagam in seama daca nu stiam ce vrobeam happy
Din ce stiu eu(inainte de a fi ateu mai dadeam si eu pe la biserica), atunci cand te duci la spovedit trebuie sa dai un banut, un leut. Nu inteleg aceasta stipendiere. Daca pur si simplu nu am bani sau nu vreau sa dau nu m-ar mai spovedi, sau m-ar spovedi cu ciuda?

| M25M a răspuns (pentru tavadaresti):

Abia acum i-am dat un raspuns.

| tasmania a răspuns (pentru tavadaresti):

Pai, cine a spus ca Biblia aproba asa ceva?
Dar de ce nu ne explici tu cum au circulat invataturile scripturistice pana sa fie fixate in scris si pana sa fie aprobat canonul scripturistic?

| tavadaresti explică (pentru tasmania):

"sa fie fixate in scris si pana sa fie aprobat canonul scripturistic?''
Stii, sunt sigur nu cauti tu raspuns de la mine.

| tasmania a răspuns (pentru tavadaresti):

Pai, voiam sa inteleg si eu pana unde o sa ajungi cu "Biblia si numai Biblia"; ca te faci a nu pricepe de ce Ortodoxia se bazeaza atat de mult si pe Traditie.

| tasmania a răspuns (pentru M25M):

Unul care a ajuns acolo doar gandind mercantil, te va spovedi cu ciuda. Asta nu inseamna ca spovedania ta ar fi fara efect, daca tu ai fi sincer. Nu preotul te iarta, ci Hristos (savarsitor nevazut al Tainelor Sale); preotul te iarta numai daca ai pacatuit cu ceva fata de el.
La doctor de ce le baga lumea plicul in buzunar? Chiar fara ca el sa ceara? Cred ca si credinciosii au ajuns cumva sa plateasca preotul nu pentru presupusa iertare pe care le-ar da-o prin spovedanie, ci pentru osteneala sa. Cat de putin, dar sa fie platit. Sa nu se stie omul dator nimanui.

| RAY a răspuns:

Categoric spovedania nu are legatura cu biblia

| milan9 a răspuns:

IMEDIAT DUPĂ ÎNVIEREA SA (fapt ce confirmă importanţa vitală a ceea ce avea să spună), Mântuitorul Hristos transmis apostolilor HARUL SĂU şi a confirmat puterea acestui HAR de a ierta sau "dezlega" păcatele:

Ioan 20, 21 :"Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi (pe apostoli, ulterior – episcopi şi preoţi). "
Ioan 20, 22 :"Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt; "
Ioan 20, 23 :"Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute (taina pocăinţei şi iertării- taina Spovedaniei)."

| tavadaresti explică (pentru milan9):

Cu ce ai argumentat tu nu are nici o legatura cu spovedania inaintea unui om, mai studiaza.
"Celor ce le veti ierta pacatele, vor fi iertate; si celor ce le veti tine, vor fi tinute." (Ioan.20:23)
Domnu Iisus a insarcinat pe ucenicii Sai sa predice iertarea pacatelor in Numele Sau, printre toate natiunile: dar ei nu erau inputerniciti sa indeparteze nici chiar o pata a pacatului de la copii lui Adam... Orcine va atrage pe oameni la sine, ca fiind unul in care este investita "puterea de a ierta pacatele", isi atrage asupra sa mania lui Dumnezeu, pentru ca el indeparteaza pe oameni de la Iertatorul ceresc in favoarea unui muritor slab si greselnic.

| milan9 a răspuns (pentru tavadaresti):

Apostolii nu erau trimişi doar să "predice" iertarea, eventual "să ţină discursuri" despre iertare? Nu în nici un caz!
Cuvintele Fiului lui Dumnezeu sunt clare. Se referă clar la ROLUL LOR MISIONAR printre popoare, la GENERALIZAREA iertării păcatelor (posibilă prin jertfa Lui)! Mai târziu le va vorbi despre botez, şi tot la GENERALIZAREA botezului se va referi):

"Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: LUAŢI DUH SFÂNT;" - Ioan 20, 22
"Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute (taina pocăinţei şi iertării- taina Spovedaniei)." - Ioan 20, 23

| martzian a răspuns (pentru milan9):

Rastalmacirea asta face ca tot omul sa-si traiasca viata cum doreste si apoi sa creada prosteste ca este mantuit, indiferent daca este sau nu un crestin practicant, daca are sau nu o relatie personala cu Dumnezeu. De aia avem atatea milioane de pseudocrestini in Romania. Eu insumi am fost unul. Poti fi cel mai hot, cel mai curvar, cel mai nenorocit, la sfarsit esti dezlegat daca familia da 300 de lei la preot si iti face nu stiu ce pomeni... Nu va mai lasati pacaliti, dragii mei! Dumnezeu le-a incredintat (celor ce sunt ucenici ai lui) SLUJBA IMPACARII si nu iertarea pacatelor. Aia a facut-o Hristos, o data pentru totdeauna, singur - la cruce! De aia il numim Mantuitorul!

"Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii, nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreţii nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu." (1 Corinteni 6:9-10)

Apropo de falsuri la traducere, primii crestini nu aveau preoti ordinati, ci apostoli, episcopi, prezbiteri, diaconi! NICIODATA acestia nu au pretins a mantui pe cineva. Pocainta si credinta, asta a fost mesajul lor. Apoi s-au asteptat sa vada vieti transformate prin Duhul lui Dumnezeu. Eu nu as vorbi daca nu as experimentat o astfel de schimbare in propria viata. Cum, chiar si logic gandind, sa poti crede ca un om (uneori mai pacatos decat intreg satul) are autoritate si sfintenie si calitate de mantuitor? El nu se poate mantui pe sine, dar pe altii! Si, din nefericire, credinta fara fapte e moarta, cum spune Iacov! Dupa roadele lor ii cunoastem pe cei ce sunt ai lui Dumnezeu. De ce credeti voi ca oamenii urla pe TPU impotriva lui Dumnezeu? Pentru ca Biblia zice una si asa-zisii crestini au o viata total diferita! Tara asta trista si pagana in minciuna pe care o traieste sub o masca crestina, are nevoie de Dumnezeu, altfel nu are nici o sansa!

Acuzam in stanga si in dreapta pe cei care au incercat sa vada cu sinceritate ce spune de fapt Cuvantul Domnului, dar nu ne pasa ca ne bazam pe o traducere a Bibliei care inlocuieste termenii grecesti πρεσβυτέρους (care inseamna batran) şi ἐπίσκοπος(sau supraveghetor) cu ἱερεύς (preot in greaca) doar pentru a justifica o doctrina istorica FALSA...

Apropo de pasajul de mai sus, folosit intr-un mod gresit si scos total din context, pentru a justifica preotia sacramentala. Domnul li s-a adresat UCENICILOR (mathētēs in greaca). Nu sunt numiti apostoli (apostolos in greaca).

Pace in inima si nu mi-o luati in nume de rau. Milan, dincolo de diferentele de opinie dintre noi, apreciez sinceritatea din inima ta, ea e evidenta. Si nu cred ca nu va avea rod.

| milan9 a răspuns:

Hristos face legătura dintre VINDECARE şi IERTARE:
"Ce este mai uşor a zice slăbănogului: IERTATE îţi sunt păcatele, sau a zice: SCOALĂ-TE, ia-ţi patul tău şi umblă?"- Marcu 2, 9.

Şi vindecarea şi iertarea puteau fi făcute NUMAI DE DUMNEZEU! Aşa cum apostolii au vindecat sau chiar scoteau duhuri din oameni, ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU, tot la fel, apostolii a dat mai departe dezlearea de păcate ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU!

APOSTOLII VOR REPREZENTA BISERICA, iar Biserica va continua EXACT eceeaşi lucrare a lui Hristos în lume, în timp ce HRISTOS SE VA IDENTIFICA CU BISERICA:
Coloseni 1, 18 „Şi El este capul trupului, al Bisericii; El este începutul, întâiul născut din morţi, ca să fie El cel dintâi întru toate."

Matei 28, 20 "Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă, şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin."

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Continuare...
"Rastalmacirea asta face ca tot omul sa-si traiasca viata cum doreste si apoi sa creada prosteste ca este mantuit" - GREŞIT!

Nimeni nu răstălmăceşte şi nu oferă "prosteşte" garanţia mântuirii. Iertarea păcatelor prin spovedanie DEPINDE de UNELE ASPECTE IMPORTANTE: dacă pentru păcatele spovedite respective a existat pocăinţă (regretul sincer, conştientizarea gravităţii) şi dacă ele nu mai sunt repetate, sau măcar credinciosul se hotărăşte ferm să renunţe la ele... şi asta face parte din pocăinţă!

Cine sunt eu sau tu, să afirmi că nu se poate, dacă Hristos A PUTUT să-l ierte pe tâlharul de pe cruce?

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

S-a spus mai sus: "Cum sa poti crede ca un om are autoritate si sfintenie si calitate de mantuitor? El nu se poate mantui pe sine, dar pe altii!" - GREŞIT!

Dumnezeu este Unul singur, El este singurul Mântuitor! Dar tot el a lăsat Biserica şi s-a IDENTIFICAT cu ea! Iar în Biserică i-a lăsat pe preoţi. Asta ce înseamnă? Că preoţii au o responsabilitate de REPREZENTARE a lui Hristos. Harul preotului nu este MERITUL LUI (fiecare om este păcătos) ci este al lui Hristos care S-A IDENTIFICAT CU BISERICA ŞI CU PREOŢIA BISERICII SALE:

-,, ...ca s-o înfăţişeze Sieşi, Biserică slăvită, NEAVÂND PATĂ SAU ZBÂRCITURĂ, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă şi fără de prihană."- Efeseni 5, 25-27

-,, să păstraţi BISERICA(sg.) LUI DUMNEZEU, pe care a câştigat-o cu însuşi sângele Său." - Fapte 20, 28

Sau:
Coloseni 1, 18 „Şi EL ESTE CAPUL trupului, al Bisericii; El este începutul, întâiul născut din morţi, ca să fie El cel dintâi întru toate."

Matei 28, 20 "Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă, şi iată EU CU VOI SUNT (erau prezenţi doar apostolii- clerul Bisericii) în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin."

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Continuare...
-,, ...ca s-o înfăţişeze Sieşi, Biserică slăvită, NEAVÂND PATĂ SAU ZBÂRCITURĂ, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă şi fără de prihană."- Efeseni 5, 25-27

NEAVÂND PATĂ SAU ZBÂRCITURĂ nu se referă nici la meritele preoţilor din vremea Sa (de acum 2000 de ani) nici la meritele preotului din satul tău (fiecare om este păcătos), nu se referă nici la comunitatea credincioşilor, ci se referă la BISERICA SA pentru care Şi-a vărsat sângele Fapte20, 28 (în care esenţiale sunt:

- PREZENŢA SA până la sfârşitul veacurilorMt28, 2; Mt16, 18;
- HARUL încredinţat ei;
- ÎNVĂŢĂTURA FIULUI lui DUMNEZEU transmisă ei şi rămasă "neavând pată sau zbârcitură"Efes5, 25).

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Continuare...

Este adevărat că multi ortodocşi nu văd în credinţa lor ceea ce ar trebui să vadă. Asta pentru că ei nici măcar nu sunt cu adevărat credincioşi, şi implicit ORTODOCŞI. Şi din păcate sunt mulţi doar cu numele. Nu sunt reprezentativi pentru o discuţie referfitoare la valoarea învăţăturilor (dacă ei nu au habar de ele).

Ei nu merg pe linia unui comportament ireproşabil? Îşi aduc aminte de Biserică doar în momentele de necaz, iar în rest, mulţi dintre ei o ignoră complet? Din păcate. Este adevărat că mulţi nu-i cunosc învăţăturile cu adevărat, dar ce are de-a face LIBERTATEA acestor oameni cu SACRALITATEA BISERICII?

Cine spune "credinta fara fapte e moarta" sau "după roadele lor ii cunoastem pe cei ce sunt ai lui Dumnezeu." Ar trebui să ştie (asta dacă a deschis vreodată biblia) că Iacov s-a referit strict la meritele personale, la LIBERTATEA OMULUI în faţa lui Dumnezeu, libertate care poate accepta sau nu!

Ce are de-a face LIBERTATEA acestor oameni cu SACRALITATEA învăţăturii divine a BISERICII? Biserica intră în bar, Biserica pierde nopţile prin discoteci, pe sub masă? Biserica doarme în timpul Sfintei Liturghii? Nu, desigur! "Credinta fara fapte e moarta" înseamnă "credinta omului fara fapte e moarta". Din verset nu se poate deduce că Iacov ar declara război lui Dumnezeu, că ar vrea să atace Biserica lui Dumnezeu (Singura pe care a întemeiat-o) şi că ar vrea el să facă vreo sectă… Cuvântul "credinţă" are 1000 de sensuri. Hai să-l luăm doar pe cel din context!

| tavadaresti explică (pentru milan9):

Milan cu tot respectul fata de tine si apartenenta ta la o anumita biserica, dar noi cei care suntem asa "zisi citi" si mai avem si dorinta de a avea dreptul la a explica biblia nu oricine sa poata avea acces si facand asta trasam noi cai "ocolisuri" pentru oameni spre mantuire(crezand ca ii vom aduce mai aproape de Dumnezeu) insa rezultatul e contrar ii departam de tot, pentru totdeauna.

Cu tot respectul dar nu ai adus nici un argument ca noi omu de rand ar trebui sa trecem pe la asa zisu preot(mai si platind)ca cumva se va ierta pacatele noastre. Unii ramanem cu semnul intrebarii, ceilalti sunt fermi convinsi ca li sa iertat facand plata fata de biserica (e cea mai mare inselaciune). Astfel dam noi marturie oamenilor despre Dumnezeu prin lacomia noastra profitand(bani) dar si de nestiinta lor.

Pentru ce, dar, poporul acesta al Ierusalimului se lasa dus in necurmate rataciri, staruie in inselatorie si nu vor sa se intoarca la Dumnezeu? (Ier.8:5)

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Continuare...
Mărturisirea unuia către altul nu aducea iertarea, ci doar vindecarea:
Iacov 5, 16 "Mărturisiţi-vă deci unul altuia păcatele şi vă rugaţi unul pentru altul, ca să vă vindecaţi, că mult poate rugăciunea stăruitoare a dreptului."

I Ioan 1, 9 "Dacă mărturisim păcatele noastre" – este vorba de importanţa mărturisirii păcatelor către cei cărora Fiul lui Dumnezeu le-a încredinţat harul iertării:
Ioan 20, 22 :"Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt; "
Ioan 20, 23 :"Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute (taina pocăinţei şi iertării- taina Spovedaniei)."

I Ioan 1, 7 "sângele lui Iisus, Fiul Lui, ne curăţeşte pe noi de orice păcat."
I Ioan 1, 9 "Dacă mărturisim păcatele noastre, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească pe noi de toată nedreptatea."

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Mărturisirea unuia către altul nu aducea iertarea, ci doar vindecarea:
Iacov 5, 16 "Mărturisiţi-vă deci unul altuia păcatele şi vă rugaţi unul pentru altul, ca să vă vindecaţi, că mult poate rugăciunea stăruitoare a dreptului."

I Ioan 1, 9 "Dacă mărturisim păcatele noastre" – este vorba de importanţa mărturisirii păcatelor către cei cărora Fiul lui Dumnezeu le-a încredinţat harul Duhului Sfânt:
Ioan 20, 22 :"Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt; "
Ioan 20, 23 :"Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute (taina pocăinţei şi iertării- taina Spovedaniei)."

I Ioan 1, 7 "sângele lui Iisus, Fiul Lui, ne curăţeşte pe noi de orice păcat."
I Ioan 1, 9 "Dacă mărturisim păcatele noastre, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească pe noi de toată nedreptatea."

| tavadaresti explică (pentru milan9):

Tu esti convins 100% in ceea ce afirmi?

| Someonewhoappreciatelife a răspuns:

1 Ioan 1:9: „Dacă ne mărturisim păcatele, [Dumnezeu] este fidel şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne cureţe de toată nedreptatea".
Dumnezeu nu a autorizat pe nimeni în locul lui să ierte păcatele. Deci, în primul rând noi trebuie să ne recunoaştem păcatele înaintea lui Dumnezeu, cerându-i iertare pe baza jertfei lui Isus. (1 Ioan 2:1, 2: Copilasilor, va scriu aceste lucruri ca sa nu pacatuiti. Dar, daca cineva a pacatuit, avem la Tatal un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihanit. El este jertfa de ispasire pentru pacatele noastre; si nu numai pentru ale noastre, ci pentru ale intregii lumi).
Pentru a ne ierta Dumnezeu aşteaptă ca să ne schimbăm şi să facem tot posibilul să nu mai repetăm acea greşeală (Faptele 3:19: Pocaiti-va, dar, si intoarceti-va la Dumnezeu, pentru ca sa vi se stearga pacatele, ca sa vina de la Domnul vremurile de inviorare).
Pentru a ne ajuta să ne schimbăm atitudinea şi să ne revenim pe plan spiritual, Biblia ne îndeamnă să căutăm ajutorul colaboratorilor noştri care sunt maturi spiritualiceşte şi ne pot ajuta să ne întârim hotărârea de a nu mai repeta păcatul (Iacov 5:14-16: Este printre voi cineva bolnav (spiritual)? Să-i cheme la el pe bătrânii congregaţiei, iar ei să se roage pentru el, ungându-l cu ulei în numele lui Dumnezeu. Rugăciunea credinţei îl va vindeca pe cel bolnav, iar Iehova îl va ridica. Şi, dacă a comis păcate, îi vor fi iertate. Mărturisiţi-vă deci deschis păcatele unii altora şi rugaţi-vă unii pentru alţii ca să fiţi vindecaţi. Implorarea unui om drept, când este ascultată, are multă forţă).

Deci, Biblia ne îndeamnă să ne mărturisim păcatele în faţa altora, dar nu cu scopul de a primi de la ei iertare, ci de a fi ajutaţi să ne restabilim pe plan spiritual.

| LegionarulRoman a răspuns:

Http://ebookbrowse.com/......d231747210

Pagina 279 (pagina 139 in PDF ). Mareste de 2-3 ori si spor la citit.Este vorba despre unu dintr-o denominatiune care vorbeste cu calugarul Cleopa Ilie despre Sf. Spovedanie.

| LegionarulRoman a răspuns:

Citeste,si nu sari peste randuri ce ti-am dat.Pare greoi, daca nu ai suficienti neuroni.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ma.poti sa te ocupi de altceva cand stai in genunchi si eu in picioare? este un act de smerenie, unde impletesti utilul cu placutul. poftim te rog.

| ManStrong a răspuns:

Spovedania este o blasfemie la adresa lui Dumnezeu.Este scrus; Marturisiti va u nii altora pacatele.
Pe acest text se pare ca biserica a inventat terorea spovedaniei.
Dar marturisiti va unii altora, inseramna, ca daca ai gresit imoptriva cuiva mtrebuie sa te duci la acela caruia i ai gresit si sa ti ceri iertare. Nu e usor de primit iertare, precum nu e usor nici s o ceri.
Dar daca reusesti s o ceri in mod coect o vei si primi soncrte si far dubii suta la suta, si vei fi iertat pe deplin.

| tasmania a răspuns:

Mai intai, trebuie sa ne lamurim unde mai exact se gaseste Cuvantul lui Dumnezeu?
Apoi, ce este o dominatiune?
Apoi, cine este cel care profeseaza cu sintagma "crede si nu cerceta"?
Si stabilind o baza comuna de discutii, putem duce mai departe dialogul despre Spovedanie. Numai bine!