| Narfundo a întrebat:

Hei copilule! Ce ai face daca intr-o zi pe neasteptate ai ajunge in spital si ai fi diagnosticat cu o boala la inima si plamani? Sansele tale ar fi de 25%.Ce crezi tu ca ai putea face sa iti revii fara ajutorul medicilor.{deoarece ei te-ar considera deja o cauza pierduta"}.

36 răspunsuri:
| Anonimuuuussssss a răspuns:

Da,daca toata lumea s-ar ruga intens pentru mine si de asemenea si eu.Ar trebui chemat si preotul.S-au intamplat atatea minuni. Sper ca te-am ajutat!

| M25M a răspuns:

Nu cred ca leacurile babesti, samanismele, incantatiile, ritualurile bisericesti ar mai ajuta in acest caz, cea mai buna sansa sunt medicamentele.

| Narfundo explică (pentru Anonimuuuussssss):

Care toata lumea?! Ce preot?! Eu am zis ce ai face tu! Esti singur amice. Vrei sa zici ca te-ai lasa prada milei si durerii? Ai muri ca un catel lovit?

| Narfundo explică (pentru M25M):

Amice ai avea sanse de 25% sa te faci bine dar fara doctori, caci ei considera ca nu au leac.Te-am intrebat ce ai face ca sa te vindeci.Zi pe scurt ca nu sti " si ca accepti sa mori!

Răspuns utilizator avertizat
| M25M a răspuns (pentru Narfundo):

Pai, draga amice, daca eu mi-am exprimat credinta subreda acele "leacuri" si apoi am intarit ca o sansa de a supravietui sunt medicamentele, nu este de la sine inteles ca sunt deja mort? Ce as putea face eu? Sa ma rog? Sa fac incantatii? Acele 25 % sanse de supravietuire se vor realiza doar daca corpul va avea putere sa raspunda singur impotriva bolii insa daca e si la inima si la plamani nu prea vad cum se va produce un "miracol"

| Narfundo explică (pentru eusieu001):

Cu speranta nu faci nimic.Ma gandeam ca sti deja.Intr-un final vei fi rapusa de boala si ultima speranta va pieri odata cu tine.Pacat ca sunteti atat de slabi"{si nici macar nu aveti boala respectiva}.

| Narfundo explică (pentru M25M):

In continuare tot ce ai realizat prin ce ai scris mai sus, este un fel de " habar nu am, presupun ca tot mort voi ramane"