| AvalohAlyn a întrebat:

Trupul poate fi vindecat de oamenii care sunt medici (desi si medicina tot de la Dumnezeu e) dar sufletul de cine poate fi vindecat? Rana sufletului cine o vindeca? Parerea mea este ca doar Dumnezeu.Si sufletul sufera si se imbolnaveste.Iar el nu are decat un leac dat de catre Dumnezeu.Ce parere aveti despre vindecarea sufletului? Sunteti de acord cu mine? Sufletul cine il vindeca? Pot oamenii sa vindece sufletul? Eu cred ca nu.Doar Creatorul poate? Tu ce crezi?

Răspuns Câştigător
| Shriti a răspuns:

Da, sunt foarte de acord cu tine, draga AlenTao! Numai Mantuitorul este doctorul trupurilor si sufletelor noastre, iar medicii sunt binecuvantati de Dumnezeu in meseria lor. Domnul sa te pazeasca si sa te ajute sa te intorci la adevarata credinta, remus.(nu.mi pasa ce.ai sa-mi raspunzi)

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
11 răspunsuri:
| Holiday a răspuns:

Intai de toate defineste "suflet". Pana nu definesti clar asta, evident ca povestile cu spiridusul vindecator sunt nule.

Răspuns utilizator avertizat
| ZEU93 a răspuns:

Eu cred ca fara 50 de grame de ceva nu poti vindeca sufletul.

| BogdantheDreamer a răspuns:

Omul "modern", crede ca sufera de o boala moderna - stresul. Vezi tu si merge 'modernul' la terapie la psiholog.

| xFluing a răspuns:

Eu cred ca ar trebui sa te lasi de basme

| Chimied a răspuns:

Din cauza pacatelor se imbolnaveste sufletul. Pentru vindecarea sufletului cat mai multa rugaciune, post, spovedanie cat mai deasa si impartasirea cu Sangele si Trupul Mantuitorului.

| Shriti a răspuns:

Nu, nu asta m.a invatat insa recunosc ca e viciul meu.