| paulapaulapaula25 a întrebat:

Vreau sa ma scot de la ora de religie. Sa va spun si motivul. Eu nu sunt ateu dar am un profesor foarte prost, care da note mici si nu ia religia asa cum trebuie. Ve ar trebui sa fac?

6 răspunsuri:
| Fatamuntilor a răspuns:

Parerile de acest gen nu constitue un motiv pentru a renunta la orele de religie.
In orice caz vorbeste cu parintii tai.

| milan9 a răspuns:

"Modul de inchinare aprobat de Dumnezeu" a fost bine exprimat de Dumnezeu atunci cand Acesta a subliniat unicitatea Bisericii pe care a intemeiat-o:

- "Drept aceea, luaţi aminte de voi înşivă şi de toată turma, întru care Duhul Sfânt v-a pus pe voi EPISCOPI, ca să păstraţi BISERICA(sg.) LUI DUMNEZEU, pe care a câştigat-o cu însuşi sângele Său." - Fapte 20, 28
- " ...ca s-o înfăţişeze Sieşi, BISERICĂ slăvită, NEAVÂND PATĂ SAU DEFECT, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă şi fără de prihană."- (Efes. 5, 25-27).

| Holiday a răspuns:

Din indiferent ce motiv, pentru a te retrage de la orele alea, daca esti minor, trebuie ca unul din parintii tai sa faca o cerere pe care sa o dea invatatorului sau dirigintelui prin care sa isi exprime optiunea ca tu sa nu participi. Nu e necesar sa specifice motivul pentru care doreste asta. Din pacate, am impresia ca se poate doar la inceputul anului scolar, acum e prea tarziu.

| PorumbRodica1965 a răspuns:

Desigur nu este potrivit sa facem prost(A) pe nimeni, probabil o fi slab pregatit. Dar potrivit Bibliei, noi nu luam locul de,, judecator " al lui Dumnezeu, el cunoaste mai bine inima omului. Dar o buna comunicare cu parintii tai si cu ceea ce ti-am scris prin,, mesaj(citeste ), te vor ajuta sa-ti rezolvi problema. Sa fii linistit ca mai sumt mii de copii care nu participa la religia predata in institutii scolare. Ci ei cauta care este adevarul despre Dumnezeu, si modul de inchinare aprobat de el, de asemenea sunt invatati sa aiba un mod de viata potrivit pentru a,, infaptui vointa lui Dumnezeu. Succes.