| SaveTheNature a întrebat:

Am facut astazi endosopie. Mi-au introdus tubul pana in sectiunea a 2 a a duodenului. Rezultatul a fost : gastrita usoara. Deci aproape nimic (totul e ok pe esofag, totul e ok in duoden).
Intrebarea este:
De ce mi-au facut biopsie? mi-au luat 2 "bucatele" si mi-au spus sa astept 2 saptamani pentru rezultate.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu sunt medic. Te poti vindeca perfect de Helicobacter cu doua antibiotice si un antisecretor recomandate de gastroenterolog si luate dupa o schema exacta (7-10-14 zile). Ideea este ca daca esti infectat, este foarte probabil sa fie toti cei din familia ta, chiar daca nu au simptome. Iar daca nu se trateaza si ei, te vei reinfecta dupa vindecare si va parea ca nu te-ai vindecat

12 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Pentru a vedea daca ai infectie cu Helicobacter pylori (este cel mai exact test)

| mgtow a răspuns:

Ca sa vada daca ai virusul helicobacter pylori fiind cauzantul gastritei.

| Brigaela a răspuns (pentru mgtow):

E bacterie, nu virus.

| mgtow a răspuns (pentru Brigaela):

O vecina de-a mea imi zice ca cunoaste o femeie si medicii iau zis ca nu e leac doar sa ia medicamente din cand in cand dar daca se suporta durerea fara pastile apuc sa traiesc pana la 60 de ani? Nu vreau sa ajung pensionar la ce viata ducem in lumea asta batranetea imi lipseste acum.

| SaveTheNature explică (pentru Brigaela):

La cum suna treaba cred ca o sa fie o epidemie la nivel mondial.

| SaveTheNature explică (pentru mgtow):