anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o curiozitate legat de Doctorii dermatovenerologi.
Ca baiat, la ce ar fi recomandat sa ma duc la control, la un dr. barbat sau o dr. femeie?

Eu doar gandesc ca barbatu ar intelege mai bine problemele de natura asta? Sau nu are importanta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Toti doctori sunt capabili sa inteleaga problemele de sanatate, atata la barbati cat si la femei!
Daca te uiti cati barbati sunt medici ginecologi, dupa mintea ta, ar trebui sa nu existe nici unul in sectiunea asta, ca nu-s femei sa stie ce simti ca femeie si totusi, sunt medici, care fac 6 ani de facultate si 4 ani de rezidentiat, ca sa iasa medic si sa poata trata ambele sexe.

| corbulalbrosu a răspuns:

Indiferent care ar fi sexul medicului (barbat sau femeie) au aceleasi cunostinte in respectiva specialitate. In concluzie poti sa te prezinti cu aceeasi incredere fara sa te preocupe acest aspect. Sanatate!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

La o doctorita acolo am fost si eu si nu ma simteam stanjenit cand ma controla daca era tanara si arata bine chiar imi placea

| Ganea_Marian-Dumitru_1972 a răspuns:

Mergi la cine vrei. Dacă te simți mai liber când comunici cu un bărbat atunci mergi; eu cred că ar trebui să fii dispus să accepți ambele variante, bărbat sau femeie.

| anonim_4396 explică (pentru Ganea_Marian-Dumitru_1972):

Pooi eu m-as duce doar la femeie, imi e ciudat sa ma atinga un barbat laughing Dasta aveam dubii. deci e ok, ca stiu o doctorita foarte apreciata.

| AlexandruCiolac a răspuns:

Recomand femeie?