| pintexim a întrebat:

Buna am 12 ani si nu stiu ce sa mai fac cred ca am reumatism, ma dor toate oasele dar acum de curand ma doare tare rau spatele....nu stiu cum sa va spun dar ma doare ingrozitor. Ce pot sa fac sa ameliorez durerea asta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| danielaxyz a răspuns:

Nu e neaparat reumatism, daca zici ca ai 12 ani, oasele te dor pentru ca sunt in crestere

| Empathizer a răspuns:

Sunt multe cauze medicale care pot da simptomele pe care le acuzi tu, de la dureri de crestere la reumatism articular acut sau chiar leucemie. Nu poti obtine aici un diagnostic, sunt necesare un consult medical si mai multe investigatii.

| RosaL a răspuns:

Mergi la medic.

| minho a răspuns:

Buna! cunosc pe cineva care a avut aceleasi simptome ca si tine si nu a vrut sa se duca la medic, iar in momentul in care a facut-o a aflat ca are o boala foarte grava.Imi pare rau nu vreau sa te sperii dar esti sigura/sigur ca ai reumatism? te sfatuiesc sa mergi cat mai repede la un medic.Insanatosire grabnica!

| RXBlade a răspuns:

Un singur lucru sa mergi la doctor pentru ca noi nu suntem experti in medicina!
Imi pare rau ca suna asa dar noi nu avem de unde sti ce trebuie sa faci.

| pintexim explică (pentru RXBlade):

Off...ce pacat sad ma doare de numai pot

| RXBlade a răspuns:

Sunteti nebuni? Nu mai vorbiti asa, cred ca numai a inceput sa tremure dupa ce a vazut raspunsurile voastre! A inteles si de la noi ca trebuie sa mearga la medic.

DAR NU MAI VORBITI ASA PT CA SI EU M-AS SPERIA DE NUMAI DAR VOI NU STITI SA INTELEGETI!

Deci aveti grija!

| uncorneliu a răspuns: