| Iuliavasile2345 a întrebat:

Buna,ma simt slăbită, mi-e greata si parca nu am chef de nimic și obosita oricât as dormi.
De la ce ar putea fi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ar putea fi sarcină fa un test, nu este de la peeting, sau te pregatesti de menstruatie dar este ciudat ca te simti slabita si greata, ce ai mincat? Poate ai mincat ceva greu si ti ai dereglat bila fierea si ficatul, maninca o portocală sau un grapefruit ca alea te vor pune pe picioare sunt medicament pentru fiere, si ia un triferment si un colebil sa ajuti digestia, iar pentru stari de greață ia un metroclopramid, sanatate.

| Iuliavasile2345 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Nu am făcut sex de multe luni, nu are cum sa fie, infara de pettingul care am zis, menstruația mi-a întârziat cam 2 săptămâni, dar cred ca sunt răcita jos ca am avut o durere mare de ovare

| corbulalbrosu a răspuns (pentru Iuliavasile2345):

In cazul tau se poate aprecia si presupune ca poate fi vorba de o dereglare grava/severa a activitatii hormonale si din acest motiv ciclul tau menstrual a devenit dereglat intr-o foarte mare masura. Atat consultatia endocrinologica cat si cea ginecologica in cazul tau este absolut necesara. Multa sanatate!

| Floridori a răspuns:

Cauze pot fi multe deoarece simptomele sunt comune multor afectiuni sau circumstante.
Spectrul este atat de larg, incat daca ar fi sa judecam numai dupa aceste simptome parcurgem cu usurinta cateva zeci de conditii, de la sarcina la cancer.

| Iuliavasile2345 explică (pentru Floridori):

Buna,dvs mi ati mai răspuns la întrebarea cu pittingul, crede ti ca ar putea fi simptome premenstruale?