anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna seara ( este seara cand postez asta) as dori mai mult sa spun ce am pe suflet decat sa va pun o intrebare pentru ca m-am informat destul de mult, am fost internat intr-un spital de psihiatrie cu diagnosticul Episod Psihotic Acut, vreau sa va zic ca viata mea s-a schimbat radical de cand am dat de aceasta boala, din adolescentul plin de viata si petrecaret in semi-adultul aproape de suicid ( nu zic ca vreau sa fac asta, dar asta simt uneori) vreau sa zic ca merg la psiholog, sunt pe medicatie, totul decurge perfect, singura problema este ca mi-am pierdut aproape toate prieteniile care le aveam din cauza bolii, atat in perioada in care s-a manifestat si nu am tratat-o pentru ca nu stiam ce se intampla, cat si in perioada in care sunt pe medicatie si ma simt bine, toti fostii prieteni ma evita, deci banuiesc ca vin mai mult aici pentru ca am nevoie de atentie, vreau sa-mi spun povestea, stiu ca nu e greu sa iti faci prieteni noi, dar ce faci cand toti pleaca de langa tine? Multumesc pentru timpul acordat.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Baiatudelacolt a răspuns:

Imi pare tau ca ti aa intamplat asta si iti doresv insanatosirw grabnica iar in legatura cu prietenii: ai reisiy aa ii testezi prin proba e foc a prieteniei, aca au plecat nu erau prieteni adevarati

14 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nu trebuie sa isi para rau, aprecieaza pe cine te-a ajutat la greu nu cine a fugit cand ai dat de greu, imi pare rau de tine, si mie imi place pshiologia mult, aveai halucinati?

| Terro2029 a răspuns (pentru RAY):