| Anonim876543 a întrebat:

Buna seara, sunt un student la geografie, 23 de ani, am avut un anturaj, am inceput sa beau alcool, cu anturajul etc. Nu mai am anturaj, nu mai am prietenii ăia. Am priceput ca nu-i ok alcoolul, am inteles ca nu e COOL. Pana la urma am 23 de ani. Dar acum beau singur, beau acasa la mine, beau singur. Nu pot fi fericit fără putin alcool...nu inteleg de ce...ce dracu pot sa fac ca sa scap de asta, frați? Fără alcool nu sunt "eu". Prin replica asta cred că puteam sa explic tot: "Nu sunt eu fără alcool"vreau ceva sfaturi de la oameni mai în vârstă dacă se poate
Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Lasi bautura si mergi la femei sau cumperi o consola

| Legion7X a răspuns:

Alcoolul dacă te ții de el, nenoroceste ficatul. Eu beau o, odata la două săptămăni, o bere sau două foarte rar. Uneori nici la doua săptămăni ci doar când simt nevoia rar.

| dinaprilie a răspuns:

De ce vrei sa scapi de el ACUM? Te deranjeaza fizic? Psihic? E in cantitati mari, esti beat, cazi pe strada?

| SmaraldAlbastru a răspuns:

Ai vrea să-i spui în față ce javră este, dar ți-e jenă.
Ai vrea să-i spargi botul vecinului care parchează mereu ca un infect ce este pe locul tău plătit, dar ți-e jenă.
Au vrea să o înjuri cu patos pe nesimțita aia de la casa de marcat, care îți cere mereu mărunt, dar ți-e jenă.
Alcoolul anulează inhibările de genul ăsta. Și este un lucru bun, dar nu în fața legii, fiind circumstanță agravantă.
Sunt doar mici exemple.
Am fost și eu cu haita, la băute.
Apoi, am băut acasă, singur, dar la același nivel industrial. Simțeam că este ceva în neregulă, inexplicabil.