anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt un elev de 15 ani, iar de cand am inceput liceul simt un miros neplacut venind de la mine.Nu inteleg de ce tinand cont ca fac dus in fiecare dimineata si am hainele spalate.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| OoBunnyoO a răspuns:

Este vorba cumva de o zona anume? Daca nu..esti sigur ca nu este doar o impresie? Poate ai putea sa rogi pe cineva apropiat tie sa iti spuna daca emani vreun miros neplacut. Iar daca raspunsul este afirmativ, cred ca cel mai bine ar fi sa mergi la doctor.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Folosesc deodorant si parfum dar cand stau mult pe scaun incontinuu (1 ora) incepe sa se simta. In generala am avut scaune tapitate, iar acum am de lemn si nu stiu ce sa fac.

| helpme25 a răspuns:

Glandele endocrine. Se incepe procesul de maturizare + poate ai care probleme cu rinichii, te simti stresat si sitemul nervos cedeaza.

Foloseste deodorante, parfum, etc.