| AndreeaE a întrebat:

am o intrebare in care multi se regasesc "kg in plus" vreau sa scap de ele am gasit unele retere dar sunt destul de dure sunt facute pentru " obezitatehappy" asa am impreia. Vreau cea simplu, usor vreau sa mentionez ca sunt eleva si trebuie sa gasesc ceva sa manac si acolo. Deci stiti sau aveti idei de o dieta buna? Nu vreau sa slabesc imediat cum este dieta dukan care este a naibi de dura. Funda si vot

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mananca orice vrei tu, atata vreme cat e mancare sanatoasa (asta va insemna ca nu e grasa, nu are multe glucide etc).
Vegetale, fructe, carne (nu e nici o problema atata vreme cat nu e grasa), peste (la fel), fainoase si paine (mai putine), numai din dulciuri si sucuri acidulate ar fi bine sa reduci mai mult.
Incearca in loc sa-ti cumperi ceva de la scoala, sa-ti iei mancare de acasa. Un sandwich mic si un fruct e perfect.
Ideea e, daca vrei sa slabesti, sa mananci cat mai variat si des. Daca pana acum mancai 2-3 mese pe zi, acum redu portiile si incearca 5-6 mese.
Nu redu caloriile. AI NEVOIE de 2000 pe zi, orice s-ar zice. Asta e aportul normal. Atunci cand il reduci, corpul poate parea ca slabeste la inceput, dar apoi va realiza ca nu il hranesti destul si se va agata de fiecare calorie pe care o primeste, depozitand-o si astfel tu te vei ingrasa.
Plus putin sport, vei vedea rezultatele in cateva luni. Si vor tine pe mai departe.
Nu vrei sa slabesti brusc si foarte mult odata, pentru ca tot la fel le vei pune si la loc.
Succes happy

3 răspunsuri:
| Azµre a răspuns: