anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU, asta nu-i chiar intrebare, mai degraba imi expun situatia si poate are cineva o idee.

Sunt fata, am 16 ani (cred ca sexul si varsta sunt relevante idk) si de mai bine de 3 ani am niste migrene cumplite. Ma doare rau capul, cel mai des in partea stanga, de ametesc si nu ma pot concentra la nimic toata ziua. Cateodata imi da o senzatie naspa in tot corpul si nu ma simt bine. Nu tolerez nici zgomotele sau lumina, atat atunci cand am migrenele respective, cat si atunci cand nu le am. Ma afecteaza rau de tot, mai ales ca ma ia vreo 3-4 zile din 7 durerea. A devenit ca o rutina sa ma doara capul in halul asta si ma afecteaza de mor fiindca ma simt ca o leguma la cat de rau doare.

Problema este ca nu mi-a iesit nimic. M-am dus la neurolog, endocrinolog (nu cred ca se ocupa cu asa ceva dar am incercat), oftalmolog, am facut si analize si nu mi-a iesit nimic. Mi-a iesit doar ca am putina anemie dar cred ca e irelevant. Ai mei au pus-o pe seama stresului asa ca prin primavara am vazut un psiholog dar nu m-a ajutat cu absolut nimic. Spunea psihologul ca m-ar ajuta un psihiatru direct, ca cica as avea episoade depresive si imi trebuie medicamentatie, dar n-a fost tata de acord.

As insista la tata cu psihiatrul pana lasa de la el si ma duce daca stiu ca m-ar ajuta, dar de atatia ani ma chinui si incep sa imi pierd speranta ca voi gasi vreo cauza la migrenele astea

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns: