anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU, asta nu-i chiar intrebare, mai degraba imi expun situatia si poate are cineva o idee.

Sunt fata, am 16 ani (cred ca sexul si varsta sunt relevante idk) si de mai bine de 3 ani am niste migrene cumplite. Ma doare rau capul, cel mai des in partea stanga, de ametesc si nu ma pot concentra la nimic toata ziua. Cateodata imi da o senzatie naspa in tot corpul si nu ma simt bine. Nu tolerez nici zgomotele sau lumina, atat atunci cand am migrenele respective, cat si atunci cand nu le am. Ma afecteaza rau de tot, mai ales ca ma ia vreo 3-4 zile din 7 durerea. A devenit ca o rutina sa ma doara capul in halul asta si ma afecteaza de mor fiindca ma simt ca o leguma la cat de rau doare.

Problema este ca nu mi-a iesit nimic. M-am dus la neurolog, endocrinolog (nu cred ca se ocupa cu asa ceva dar am incercat), oftalmolog, am facut si analize si nu mi-a iesit nimic. Mi-a iesit doar ca am putina anemie dar cred ca e irelevant. Ai mei au pus-o pe seama stresului asa ca prin primavara am vazut un psiholog dar nu m-a ajutat cu absolut nimic. Spunea psihologul ca m-ar ajuta un psihiatru direct, ca cica as avea episoade depresive si imi trebuie medicamentatie, dar n-a fost tata de acord.

As insista la tata cu psihiatrul pana lasa de la el si ma duce daca stiu ca m-ar ajuta, dar de atatia ani ma chinui si incep sa imi pierd speranta ca voi gasi vreo cauza la migrenele astea

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ti-as mai sugera si un RMN, in special daca obisnuiesti sa vorbesti mult la telefon, pentru ca neurologii din occident trag un semnal de alarma asupra cancerului la creier, care se afce de la statul f mult pe telefon.

| dinaprilie a răspuns:

Buna. O sa zic pe scurt intr/o faza lunga stai dearte de psihiatru o sa te ajute probabil dar o sa ramai cu alte sechele si totusi sper ca nu vei avea puterea sa ajungi acolo.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Buna.

Remarca momentul cand incepe durerea de cap si noteaza activitatea si gandurile tale pe acele 5 minute.
Fa asta o saptamana si du-te la psiholog cu ele sa ti le rezolve.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Buna fi atenta!

Noteaza asa pe o foaie:
exemplu :
luni:spalam vasele si ma gandeam sa ma duc la scoala cand a aparut migrena
marti:stateam in pat la televizor si am vazut secventa x (despre ceva) cand a aparut migrena si ma gandeam ca am ceva de facut
miercuri, joi, vineri PANA CAND SE REPETA 1 Singura problema, sau de ex un sentiment intr-o fapta anume sa-ti dau un exemplu: azi a aparut cand am vrut sa ma duc la scoala, maine apare cand vreau sa duc gunoiul.atunci este problema ca te gandesti sa te duci si nu vrei.Sunt doar exemple, tu noteaza 5-6 zile si du-te la psiholog sa traga o concluzie.
Daca nu te duci la psiholog, evita absolut tot ceea ce ti-a declansat durerea, si vezi scapa
Bafta

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ar fi treaba psihiatrului daca este simptom de boale schizoide, cum ar fi autismul. Dar dupa ce spui tu nu e cazul, daca a aparut de la un timp si nu te supara emotional ci fizic. Igiena orala cum este? Ceva boli herpes etc? Mananci normal si destul? Faci sport iesi afara?

| Goddessss a răspuns:

Eu dureri de cap cam. zilnic dar nu ff puternice.
la mine se trag de la stres, postura incorecta etc.
dacă apas in zona ocipitala ma doare acea parte.
am, fost la neuro, la orl etc.
cică nu am nimic.
vezi cât stai pe net si evita wifi ul

| Țoglă a răspuns:

Faci sport și îți iei vitaminele zilnic?