| pppaaauuulllaaa a întrebat:

Sunt studenta la medicina, specializarea asistenta medicala, in anul I. In timpul nursingului, stagiul in spital, trebuie sa am tensiometrul meu pentru ca prin spitale sunt cam....invizibile, dar foarte importante. Vreau un site de unde sa imi pot achizitiona un tensiometru si stetoscop la un pret ceva mai ieftin sau o farmacie din Iasi de unde pot sa cumpar.
Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| pppaaauuulllaaa explică (pentru caramela):

Multumesc caramela pentru raspuns
m-au cam speriat preturile alea, nici medicii primari nu iti permit un asemenea stetoscop, de studenti nu mai vorbim...

| caramela a răspuns (pentru pppaaauuulllaaa):

Am observat si eu, 3000 de roni un stetoscop. fereasca sfantu.
O zi frumoasa sa aihappy

| SimonaCristina a răspuns:

Incearca la farmacii. Eu mi-am cumparat un tensiometru cu 5o roni, l-am verificat metrologic si e foarte bun. Daca nu, pot fi cumparate si de la librarii sau centre comerciale.

| pppaaauuulllaaa explică (pentru SimonaCristina):

La care farmacie?
50 lei e tensiometrul cu tot cu stetoscop?

| kaudia25 a răspuns:

Cel mai bun tensiometru cu stetoscop raportat la pret calitate 59 lei Moretti -Italia:

http://www.euro-pc.ro/Tensiometru-Mecanic-Stetoscop-DM333-Moretti
- setul contine un tensiometru mecanic, un stetoscop profesional cu capsula simpla
- manometrul metalic standard cu diametrul de 50 mm, fara stift de oprire (dispune de clips pentru atasarea pe manseta pentru usurarea utilizarii)
- manseta este din material sintetic cu marcaj de pozitionare pe artera