| Buburuza12Zuma12 a întrebat:

Am o problema..ma simt mereu obosita.oricat as dormi, desi stau toata ziua pentru ca sunt elev. daca la orice ora ma pun in pat adorm instantaneu.Imi e somn in continuu.nu ma pot concentra nici la ore.Am incercat sa dorm doar 7 ore,dupa cum e si normal, dar si mai obosita ma simteam.De dormit dorm bine.adorm imediat! Uneori visez,alteori nu,Oricat as dormi sau orice as face,chiar daca stau toata ziua ma simt obosita,, si imi e somn mereu! E ceva normal? Cam de o luna am starea asta de somnolenta.e normal? dar totusi...

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Buna:)
Un control ceva ai facut? ai urmau un tratament ceva? consumi coca cola? energizante?
Si astea ar putea fi cauza, ori o anemie/o raceala la plamani.
http://www.csid.ro/......-11289263/
Adreseazas-te medicului de familie si totodata vorbeste cu mama ta.
Mama stie ce se intampla cu tine? chiar nu inteleg atitudinea voastra de a vorbi cu parintii.
O zi buna sa ai:)

| Buburuza12Zuma12 explică (pentru caramela):

Vorbesc foarte des cu parintii mei.Nu-mi plac sucurile acidulate deloc!

| LaLaura a răspuns:

Buna. E recomandat 8 ore, dar nu cred ca asta conteaza, s-ar putea sa fi anemica ( din cauza lipsei de vitamine si minerale - de la o mancare nediversificata si sanatoasa) sau sa ai niste probleme de sanatate. Te-as sfatui sa te duci la medicul tau de familie si sa faci un set de analize, dupa acele analize o sa vezi care este problema, dar si tratamentul.

| Buburuza12Zuma12 explică (pentru LaLaura):

Am facut analize si au iesit bine...

| LaLaura a răspuns (pentru Buburuza12Zuma12):