| Marck94 a întrebat:

Hey, cine a avut probleme cu tenul uscat? Eu mai am inca problema asta, am folosit o crema hidratanta si nu m-a ajutat cu nimic. Tenul meu e uscat si nu e stralucit nimic. Ma spal cu apa rece zilnic si atat. Ce sa fac? Am avut probleme cu acnee si am fost la dermatolog, mi-a prescris un gel " Skinoren", l-am folosit 1 luna si mi-au disparut cosurile, dupa efectul asta mi s-a uscat tenul.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| BellatrixL a răspuns:

Nu sunt medic, deci nu pot sa iti scriu un tratament sau ceva de genul, dar pe mine m-a ajutat asta:
-spalatul cu apa calduta, la temperatura corpului adica, dar din filtru, nu de la robinet, ca aia are clor ce distruge tenul.
-citricele, cum ar fi lamaia sau portocalele(ca tot e sezonul lor)
-apa, cam 1, 5-2 l pe zi
-supa/ciorba si salate. Mancarea grasa nu face foarte bine la ten.

Cam asta ar fi ce am facut eu, iar dupa 1-2 luni s-a vazut schimbarea. Asta e super important: sa ai rabdare, ptc nu se vad schimbarile de la o zi la alta.

Răspuns utilizator avertizat
| BellatrixL a răspuns (pentru Marck94):

Nu stoarse pe fata, le mananci, sau in limonada de ex.

5 răspunsuri:
| noname2021 a răspuns:

Eu am la fel probleme cu tenul uscat, folosesc creme hidratante si e ok, daca nu ti se rezolva problema asa poti merge iarasi la doctor.

| SimonaBubu a răspuns: