| iillaaa a întrebat:

Ieri ma durea maseaua ingrozitor, aveam si apces... abia am adormit aseara..si dimineata m-am trezit cu gingia toata umflata,si cu obrazul la fel, am citit ca nu e bine sa merg sa o scot cand inca este umflata...si trebuie sa iau antibiotice.ce antibiotice as putea sa iau pana imi trece?sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Azµre a răspuns:

Sunt puțini medici care te intreabă la ce ești alergic! în primul rând pacientul trebuie să știe dacă este alergic, altfel degeaba. Dacă era alergică spunea eu sunt alergică la anumite medicamente.Eu i-am zis să se ducă la medic, daca nu vrea treaba ei acum... i-am zis ce poate să i-a daca nu vrea sa mearga la medic și mulți dintre noi nu mergem la medic pentru că ne *** la buzunare și pe bune. Ma duc la un stomatolog și îmi i-a 100 de lei ca sa imi desfaca o plomba? hai sa fim serioși! Le *** muma în cur de medici și de sistemul sanitar pe care îl avem... Eu am stat 2 saptamâni cu un abces la o măsea că în București nu mă puteam duce la un medic stomatolog aveam 100 de lei toți banii din casă! A trebuie să stau 2 săptămâni până am luat banii ca sa pot să mă duc. Noroc cu un prieten care este medic stomatolog dar din alt oraș și mi-a zis ce sa fac și ce să iau pana să mă duc la un stomatolog. Și până la urmă m-am dus la el am dat 40 de lei du-te vino la microbuz și el m-a rezolvat pe ochi frumoși. Altfel stateam mult și bine cu infecția în gură, niciun medic nu te primește pe degeaba toți vor bani!