| AnonimaaaaG a întrebat:

Intrebare pentru fete: A folosit una din voi anticonceptionale Karissa?
Precizez faptul ca sunt recomandate de medic, nu le iau de capul meu dar le iau pentru prima data, in general, iau pentru Prima Data anticonceptionale. Le iau pentru reglarea menstruatiei fiindca mi-a venit de 2 ori luna asta. si vreau sa stiu daca sunt bune, daca ati avut probleme si la cat timp pot intretine relatii sexuale fara nevoia prezervativului.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| xutza a răspuns:

Eu am luat cateva luni, la recomandarea medicului. M-am ingrasat vreo 15 kg din senin, aveam stari de spirit negative, dar nu mai aveam dureri menstruale, sangerarea era usoara si dura 4-5 zile. dupa 7 zile de la administrare se poate face sex fara prezervativ. nu am avut sarcini nedorite.
acum iau "jasmin". sunt de 3 ori mai scumpe dar sunt mult mai bune. ma simt bine si e totul asa cum imi doresc.
important este sa iei pastila la ora fixa si daca uiti, sa o iei exact atunci. esti protejata si in timpul pauzei de 7 zile, deci nu trebuie folosita alta metoda.
pe prospect sunt descrise riscurile si efectele secundare. ar trebui citit...
multa bafta!
p.s.: trebuie sa iei pastilele pana ai de gand sa ramai insarcinata. fara alte pauze.

| AnonimaaaaG explică (pentru xutza):

Atata timp cat nu aveai dureri si sangerarea e usoara si tot o data nu ai avut surprize de vreo sarcina cat timp le-ai luat, cred ca e ok.

| AliGab a răspuns (pentru AnonimaaaaG):