anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce ametesc foarte repede si nu am echilibru? si cand stau pe scaun si dau capul un pic intr o parte aproape lesin de ameteala, nu mai vad nimic, si am o senzatie urata..sau cand "plimb" capul pe perna din nou imi vine sa vomit. Am si un discomfort undeva mai sus de ceafa (nu are legatura cu ceafa) si atunci cand sar in sus trosneste ceva pe acolo. De la ce poate fi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu stiu ce fel de boli neurologice ca nu sunt medic, dar astea sunt cauzele ametelilor ori urechea ori probleme neurologice. De aia ti am zis sa te duci la medic.

Nesanatoasa alimentatie cu 4 oua pe zi

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Oboseala dusa la extrema, asta este cauza!
Lipsa somnului de noapte, duce la aceste tulburari majore ale creierului si organismului.
Semnele ignorte, vor duce in timp la: ameteli si lesinuri, probleme de concetrare, migrene, stari de rau, de voma, de epuizare fizica samd.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Probleme neurologice sau cu urechea. Nu inteleg de ce nu mergi la un doctor si intrebi de sanantatea pe pe un forum obscur unde primesti sfaturid e genul "ti trebuie calciu in organism"

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Ce fel de probleme neurologice? I am spus mamei si cica "mananca si tu" Eu care fac sala si mananc 4 oua de dimineata si 1kg de branza la seara.

| suntserios a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu stiu ce fel de boli neurologice ca nu sunt medic, dar astea sunt cauzele ametelilor ori urechea ori probleme neurologice. De aia ti am zis sa te duci la medic.

Nesanatoasa alimentatie cu 4 oua pe zi