| MihaelaDart a întrebat:

Ce capsule ar fi similare (in compozitie) cu Grippostad C? Doresc sa le cumpere ai mei parinti pentru a-mi trimite in Germania. Aici sunt foarte scumpe medicamente care sunt fara prescriptie de la medic.


Multumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| sasa1sasa1sasa1 a răspuns:

Ar trebui sa stii care este substanta de baza si sa intrebe la farmacie. Eu nu stiu ce este acesta dar, crezi ca il vei primi fara prescriptie?

| MihaelaDart explică (pentru sasa1sasa1sasa1):

Aici in Germania merge si fara prescriptie, in Romania ceva similar la fel, sigur ar merge si acolo fara, caci nu este un antibiotic. Paracetamolul este apa de ploaie pentru racelile de trecerea de anotimp rece pe care le am. Grippostad C avand in compozitie paracetamol, desi este urmat si de alte ingrediente care combat raceala sau gripa.

| sasa1sasa1sasa1 a răspuns (pentru MihaelaDart):

Ai intrebat de substanta de baza. Asta este.

| MihaelaDart explică (pentru sasa1sasa1sasa1):

Oricum l-am pus pe tata sa intrebe la farmacie de asa ceva. Mersi oricum pentru ca te-ai oferit sa-mi raspuns.

| sasa1sasa1sasa1 a răspuns:

Iata ca am gasit: paracetamol.