.Mr.Mike.
| .Mr.Mike. a întrebat:

Va rog sa ma ajutati! Stiti cumva vreun club/asociatie/uniune de discutii/consiliere psihologica gratuita(in Bucuresti)al persoanelor bolnave de cancer la san? imi trebuie un site/o adresa/un nr.de telefon sau alte informatii.Multumesc anticipat pentru raspunsuri si multa sanatate tuturor!
PS-Am cautat pe internet dar nu prea am gasit ce aveam nevoie...crying

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Antonia_4818
| Antonia_4818 a răspuns:

Poate vei gasi tineri inimosi care vor dori sa se implice!
Sper! In Timisoara mai sunt tineri, studenti care se implica voluntar in asemenea cazuri... din pacate, intr-adevar din ce in ce mai putini aleg sa se implice...
La inceput e ok..., dar iti trebuie mari resurse sufletesti si tarie psihica, dorinta de a face bine pentru a rezista la multe cazuri de acest gen, fara sa te rutinezi, sa risti sa nu iti mai faci cum trebuie profesia, fara sa te consumi pe tine sufleteste si psihic... la fiecare caz fara sansa de vindecare... sad
Fiecare om are grijile sale, problemele sale... dar mai sunt si oameni care se implica si pentru altii, mai putin norocosi, care au mai multe probleme... Important este cat rezista langa cel-cei pe care vor sa il-ii ajute...
Din pacate..., putini fac voluntariat..., voluntariatul nu tine de foame... sad si toti avem nevoie de bani..., dar, asa cum ti-am spus, la facultatile de profil se face practica si sunt studenti care se implica... Sper sa ii gasesti pe cei cu adevarat dedicati viitoarei lor profesii, chiar din timpul scolii!

8 răspunsuri:
Antonia_4818
| Antonia_4818 a răspuns: