anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vă salut, numele meu este Mihai, sunt student si am varsta de 19 ani (peste 3 luni fac 20 de ani). Am ajuns pe acest site pentru ca de ceva timp am o incertitudine la care nu am avut posibilitatea sa apelez la cineva pentru un raspuns. O sa încerc sa imi detaliez "problema" cat mai exact posbil. Am niste chestii in cap care ma determina sa fac un lucru intr-un timp anume sau sa fac ceva anume destul de bine. O sa incerc sa dau exemple: de exemplu sa zicem ca vreau un telefon nou sau vreau sa intru la facultate (este doar exemplu, sunt deja la facultate) sau orice alt lucru pe care il vreau, cand fac un lucru (urc niste scari, merg pe o strada, spun o rugaciune, sau orice altceva) am tendința sa imi spun in cap ca dacă urc scările pana numar la 10 o sa intru la facultate sau o sa intru la facultate, sau cu mersul pe strada daca ajung dintr-un capat in altul pana ce de exemplu o masina parcheaza inseamna ca intru la facultate sau de exemplu cat cineva mananca o seminta eu trebuie sa mananc doua ca sa reusesc ceva (sa intru la facultate, sa primesc alt telefon, etc). Ideea este ca fac anumite lucruri intr-o maniera mai neobisnuita, sper ca am explicat cat de cat bine. Astea cu luatul de telefon sau intratul la facultate sau ce am mai spus, sunt doar exemple, nu sunt ceva permanent, pentru ca am problema asta de ceva timp chiar mult as putea spune si cum imi doresc ceva cum pun in aplicare ce am spus mai sus. Si o alta problema nu stiu daca are legatura cu aceasta este de exemplu: cand merg pe strada si strada este cu pavele iar pavelele sunt rosii si albe, eu am tendinta sa merg doar pe cele rosii sau doar pe cele albe pana ce se termina strada pavată, adica ideea e ca imi pun in cap sa calc cu piciorul doar pe pavelele rosii si sa nu le ating pe cele albe. Nu este ceva intentionat, pur si simplu asa imi vine, ca si cu chestia de mai sus pe care am explicat-o. Intrebarea mea este: ce este mai exact acest lucru? Adica este o afecti