| Alecsandriii a întrebat:

Am platit la glovo cu Apple pay. banii au fost luati de pe card, nu am primit email de confimare si nici plata nu s-a realizat la restaurant si nici in aplicatie.
Am facut alta comanda dar am dat cash de data asta si am primit mail si comanda s-a procesat...
Ce sa fac cu banii pe care i-am dat online? glovo nu are email, nu are un nr de tlf (zice ca e incorect) la banca mi-au zis ca sa le arat o dovada ca am facut plata si am zis ca am cand am platit dar mail nu am, pe aplicatie nu imi arata nu stiu cum as putea sa le dovedesc

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ai chat in aplicatia de glovo. Le scrii acolo, raspund destul de repede

| Alecsandriii explică (pentru suntserios):

Nu vad niciunde chatul

| suntserios a răspuns (pentru Alecsandriii):

Te duci in stanga sus pe user si ai iconita de chat in dreapta sus

| CataaS a răspuns:

Dacă intri in aplicația portofel, nu sa dai de apeși ori butonul de pornire, ar trebui sa îți arate istoricul plăților. cel puțin mie îmi arată. Ai încercat sa te uiți acolo?