| Mari22333 a întrebat:

Contul tău a fost compromis.
Se pare că ţi-ai transmis parola unui serviciu care să te ajute să obţii mai multe aprecieri, lucru care încalcă Regulile comunităţii.
Schimbă parola pentru a continua să foloseşti Instagram. Dacă transmiţi parola către unul dintre aceste servicii, este posibil să ţi se interzică să apreciezi, să adaugi comentarii şi să urmăreşti conturi.
Am procedat așa :
1)am uitat parola asa că am băgat emailul.Mi-o trimis link-ul de conectare pe contul vechi care s-a sters din cauza inactivităţii.
2)Am băgat nr de telefon sau numele de utilizator si ma conectează, apoi imi arată fluxul, se încarcă.Mă scoate.
3)M-am gândit ca poate reusesc cu fb.Asa ca am dat la gestionează parolele conturilor pentru aplicaţii.Mi-o dat un cod.L-am pus si tot nu o mers.
Ar trebui să am o speranță că într-o zi o să meargă contul?

Răspuns Câştigător
| sweetys a răspuns:

Am șters-o imediat, am crezut ca nu o sa mai am restricția. Dar m-a lăsat sa întru în cont cu restricții. Am incercat sa contest decizia, dar degeaba. Îmi apărea mesaje de genul, ca dacă cred ca s-a produs o greșeală sa iau legătura cu ei.

5 răspunsuri:
| sweetys a răspuns:

Eu am pățit pe ig de la aplicația unfallow, același mesaj primit. După două săptămâni în care nu am putut sa apreciez sau sa postez a revenit totul la normal.

| Mari22333 explică (pentru sweetys):

Ai sters aplicaţia si dupa te o lăsat să intri în cont cu restricţie?
Pe mine nu ma lasa să intru deloc

| Mari22333 explică (pentru sweetys):

Mulţumesc pentru ajutor.Acum observ ca o dispărut aplicația de pe magazin play

| sweetys a răspuns (pentru Mari22333):

Am șters-o imediat, am crezut ca nu o sa mai am restricția. Dar m-a lăsat sa întru în cont cu restricții. Am incercat sa contest decizia, dar degeaba. Îmi apărea mesaje de genul, ca dacă cred ca s-a produs o greșeală sa iau legătura cu ei.

| sofiaaaa001 a răspuns:

Hey! si mie mi s-a intamplat asta vara trecuta si am reusit sa il recuperez inapoi in cateva minute cu emailul. incearca sa vezi daca reusesti cu a doua optiune cu numarul de telefon, daca nu, e imposibil sa reusesti sa mai intri in cont.

| pricote a răspuns:

Ai rezolvat până la urmă? Asa am pățit și eu