| Fsdalajdljaljdvndnlgd a întrebat:

Acesta e programul meu de sala pe care mi l-a recomandat cineva( sunt incepator,fac abia de o luna)
Luni : Spate,Biceps
Marti: Umeri, Abdomen
Miercuri: Pauza
Joi: Picioare
Vineri : Piept, triceps
E bun? Cand ar trbebui sa-l schimb, adica odata la cat timp?

4 răspunsuri:
| N0xEterniS a răspuns:

Baga marti trapez si joi antebrat. 2-3 seturi la trapez si 3-4 la antebrat, antebratul se lucreaza pana la failure, adica pana nu mai poti.
Antebratul nu-i obligatoriu, penttru ca se lucreaza cand faci spate, biceps, triceps etc dar trapez ar cam trebui sa faci.

Un workout ar trebui schimbat cam o data la 2-3 luni. Dupa 2 luni - 2 luni jumate schimba rutina. Alege tot unul mai simplu de exemplu upper body/lower body si dupa cateva luni bune baga supersets, half-reps etc.

| Fsdalajdljaljdvndnlgd explică (pentru N0xEterniS):

Cam dupa cate luni ar fi ok sa fac supersets, half-reps?

| Noname768568 a răspuns:

Dupa parerea mea nu ar trebui sa il schimbi, chestia asta cu schimbatul nu este de fapt despre ordinea in care le faci ci cum diversifici exercitiile. De exemplu asta ii programu meu
luni:piept 4-5 exercitii
marti:Brate 4 exercitii la biceps; 4 la triceps
Miercuri: Spate 4-5 exercitii
Joi:Brate - la fel ca marti
Vineri: Umeri si picioare
Sambata si duminica daca reusesc sa merg la sala ma duc daca nu iau pauza deoarece mai am diferite treburi care ma impiedica uneori, dar duminica e zi de odihna, poti face cardio si abdomene fac cate 1-2 exercitii in fiecare zi
Pare cam intensiv dar nu e asa greu.Programu asta l-am facut impreuna cu colegii de sala si am hotarat sa facem o luna de doua ori brate pe saptamana si apoi luna urmatoare sa facem de doua ori piept pe saptamana, apoi spate, si apoi din nou brate. Dar incerc sa fac exercitii diferite pe cat posibil.Si mare grija cu odihna neaparat dormitul e un lucru foarte important pentru energia de la sala.

| Fsdalajdljaljdvndnlgd explică (pentru Noname768568):