|

Am 16 ani, inaltime : 1.73 - 1.76 si 60-61 kg. Vreau neaparat sa ma ingras si sa cresc in masa. Am luat creatina care m-a ajutat. se vedea ca pot depune efort dupa si ca pot munci cum trebuie, insa am mai comandat de vreo 2 ori creatina si mi-a venit una cam proasta. As dori acum sa iau proteine. De tras, trag tare si depun efort, insa cu ingrasatul stau mai prost... Vreau sa ajung la 70-75 kg, sa depun muschi si sa se vada masa musculara cum trebuie. 1. Ce fel de proteine imi recomandati? ( Va rog nu foarte scumpe deoarece nu oricine-si permite ) 2. Cum ar trebui sa fac sa ma ingras? ( Nu am o masa regulata. mananc cand imi vine, dar stiu ca trebuie sa-mi fac un program cu peste 3 mese pe zi... vreo 4-6 mese ) Si ce as putea lua sa ma ingras mai repede? Auzisem ca uleiul de peste te ajuta. 3. Apropo de masa musculara, fac exercitii de cativa ani, insa din experienta voastra de cand ati inceput si pana sa deveniti mari ( in masa ), ce ati facut? ( Explicati va rog in mare ).

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

6 mese pe zi prietene. Mananci din 3 in 3 ore la ore stabilite, fara scuze.
Fiecare masa sa aiba o sursa de carbohidrati (orez, mazare, mix-uri legume, paine, etc) si 50-100g carne.
Ce proteine ma baiatule, sti macar ca ti le iei in fiecare zi din mancare?
Crezi ca daca iei un supliment proteic gata cresti in masa? sad
Pentru a te ingrasa trebuie sa mananci mai mult decat necesarul tau zilnic.
Mananca mult, si o sa iei in greutate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Goldenboy97):

Multumesc de sfat! Voi incerca sa trag tare ( din ce ai zis tu mai sus ). Vorba aia. incercarea moarte n-are. tongue

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SmoKez):

3-4 zile de antrenament, 30-45 minute intense cu pauze scurte max 1 minut.
In zilele de antrenament crest caloriile, iar in cele de pauza le reduci usor. In felul asta o sa adaugi masa musculara cu mai putina grasime happy
Nu te baza pe suplimente, ci pe mancare. Daca vrei neaparat suplimente poti sa-ti cumperi pentru inceput un izolat din zer si creatina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mancarea conteaza 90 %, suplimentele ( creatina, etc. ) conteaza 10 %.

Tipic incepator, se concentreaza asa mult pe ceva ce conteaza 10 % si IGNORA ceva ce conteaza 90 %.

De-aia esuati pe banda rulanta in obiectivele voastre.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

E doar chestia, ca eu am nevoie de ceva care sa ma ajute. Mai bine zis sa ma motiveze. Atunci cand un lucru ma motiveaza, stiu foarte sigur ce am de facut. Viata mea oricum vreau sa mi-o schimb si sa iau decizii importante. O persoana daca-mi zice ca un mar pe zi timp de o luna + exercitii ma face mare ( in masa ) nu o cred, dar incerc si poate chiar cresc doar din simplul fapt ca eu trag tare, iar marul nu face decat sa ma motiveze. Multumesc oricum de sfat si o sa-l iau in serios!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SmoKez):

Nu cresti doar daca "tragi tare".

Cresti DACA : tragi tare ( cu cap, nu ca 90 % care fac sala prost ) + mananci multe proteine si carbohidrati + dormi bine.

Asa cresti sigur, eu am ajuns la 90 kg sa fac tractiuni cu 40 kg legate de mine, cam asa am progresat in masa.

Si sa am 42 in brat si 38 in antebrat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează