| PsyhoChild a întrebat:

Am o întrebare mai ciudată.
Am 17 ani, 1.72 și 73 de kg(corp mesomorf), iar BMI ul meu este 24.7 și ma clasifică ca normal. Greutatea recomandată este de 68-69kg și ma gandeam cum sa fac să ajung acolo.
Credeti ca e mai bine să slabesc mai întâi, să fiu strict pe deficit caloric și să fac numai cardio sau să ma apuc să pun masa musculară, făcând doar antrenament cu greutăți și alimentație cu multe fibre și proteine?
Am auzit că atunci când slabesti pierzi și din masa musculară și eu nu am multă.
Dacă fac exerciții cu greutăți masa musculară va crește și grăsimea va scade?

2 răspunsuri:
| Annastassia a răspuns:

In cazul acesta, cand nu ai foarte multa masa musculara, este bine sa mergi pe sport intens si dieta cu masura, eliminand integral carbohidratii: painea, fainoasele, cerealele, cartofii, fasolea boabe, dulciurile, laptele si sucurile.
Poti pierde cu usurinta 5kg intr-o luna, daca acorzi seriozitate la dieta si faci minim 1 ora pe zi de alergare (5km de alergare).

| batranulintelept77 a răspuns:

Simplu: daca vrei sa ai o greutate mai mica slabesti. Nu o sa ajungi la 68kg crescand in greutate. Cat despre pierderea muschilor, nu o sa ajungi tu la 5% ca sa fie vorba de asa ceva. Antreneaza-te cum ai face-o in mod normal pentru musculatura dar fi pe deficit caloric pana ajungi la greutatea dorita. Si vezi de acolo.