|

As dori si eu un program pentru a face muschi acasa.

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

Photoshop.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Seby90):

Se refera la un program zilnic, nu program pe calculator laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru kar1GaNNN):

Stiam si eu laughing, da e mai usor cu PS.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru kar1GaNNN):

Era IRONIC, la o asemenea ABERATIE DE COPIL MIC gen "muschi acasa" nu poti raspunde serios!


Sincer, daca nu stii NIMIC ca nu te duce capul, NU MAI COMENTA la sport.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna.
Antrenamentul facut acasa are categoric unele avantaje : este gratuit (nu trebuie sa platesti abonament la o sala), economisesti timp si faci antrenamentul intr-un mediu familiar, unde nu trebuie sa iti faci griji daca vreun aparat e ocupat sau daca muzica e prea tare.
Exercitii pe care le poti face acasa :

1. Flotari : Flotarile sunt unul dintre cele mai eficiente exercitii pentru piept. Pentru a face corect acest exercitiu, palmele trebuie puse pe podea la o latime putin mai mare decat cea a umerilor. Picioarele trebuie sa fie apropiate, si corpul drept, ca o scandura. Pieptul trebuie lasat pana aproape de podea, apoi ridicat in pozitia initiala.

2. Genoflexiuni : Genoflexiunile sunt un exercitiu de baza pentru cei ce vor sa isi intareasca picioarele. Picioarele trebuie departate la o latime egala cu cea a umerilor. Genunchii se indoaie usor pana la 90°, avand grija sa tii spatele drept, apoi revii in pozitia initiala.

3. Tractiuni la bara : Tractiunile sunt foarte bune pentru muschii spatelui. Exista multe variatii de tractiuni, cu diferite prize. Daca nu poti sa faci nicio repetare fara ajutor, pune un scaun sub bara si ajuta-te impingand usor din picioare. Tine minte, scopul este sa ajungi sa faci cel putin 10 repetari fara ajutor.

4. Abdomene : Contrar parerii generale, abdomenele nu te vor scapa de burta (pentru asta e nevoie de cardio si o nutritie corespunzatoare), dar sunt foarte bune pentru intarirea zonei de mijloc a corpului. Pentru a executa corect acest exercitiu (crunch), aseaza-te cu spatele pe podea (mainile la ceafa), indoaie genunchii si pune talpile pe podea. Apoi ridica incet partea superioara a corpului. Nu e nevoie sa o ridici pana sus, doar cat sa ridici umerii complet de pe podea (imagineaza-ti ca vrei sa ridici umerii spre tavan).
SURSA : http://hunkbody.ro/antrenament-acasa-incepatori/
O seara frumoasa!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu te mai gandi la asa ceva, e doar o prostie, n-ai cum sa faci muschi acasa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează