|

Ba fratilor, mi-am dat seama de ceva. Degeaba ridic eu acum cate 25kg cu fiecare brat in parte(am 15 ani) daca imi deteriorez articulatiile. Da! Mi-am dat seama ca daca fac de exemplu cate 100 de repetari cu 5kg e mai benefic decat daca fac cu cate 25kg doar cate 6-7 repetari, si alea cu mlt efort.

Deja a inceput sa ma doara putin la articulatiile de la mana stanga si am decis sa renunt la greutati mari.

Si da, stiu ca greutatile mari sunt pentru forta, iar repetitiile multe sunt pentru rezistenta.

La momentul actual sunt unul din cei mai puternici din clasa mea si chiar nu as vrea sa pierd aceasta "onoare".

Asa ca intrebarea este urmatoarea: daca fac multe, multe repetari nu imi va creste si forta macar un pic?

Funda celui mai bun raspuns

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu poti sa faci 1 saptamana antrenamente de forta si apoi 1-2 saptamani antrenament de rezistenta, sa se refaca articulatiile?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Pai si un prieten mi-a zis ca o sa ma articulatiile la batranete daca le fortez. Adica gen daca ridic greutati mari.
Dar daca fac doar flotari, genuflexiuni, tractiuni la bara, abdominale, etc. nu voi avea nicio problema, chiar daca nu o sa-mi creasca muschi chiar asa de mari.
Dar pana la urma si exercitiile astea sunt utile. Mi-e frica doar ca nu cumva si aceste tipuri de exercitii sa afecteze articulatiile
Tu ce crezi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ghitaghitalau):

Eu am 32 de ani si fac sala de la 16. Inclusiv ce-ai zis tu, gen tractiuni cu 30 kg legate de mine, flotari la paralele (unde ai tot corpul in aer), etc.

Si am lucrat cu greutati mari, dar pentru ca am lasat mereu perioada de ODIHNA corpului, nu am avut probleme cu articulatiile.

Spre exemplu cand faci biceps, fa cu bara Z in loc de bara dreapta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

M-am gandit eu ca si tu te antrenezi de multi ani (dadeai de banuit :)) ). Ai avut cont pe topculturism?

Acum inteleg de ce nu te impresioneaza nici pe tine "Angelfitness". Inteleg si de ce esti ironic cateodata cu astia nestiutori.

ia zi, "de unde iti iei proteina?" :)) https://www.youtube.com/watch?v=WTFy-z-9XAw

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru cristiww):

Da, si pe topculturism.ro si pe culturism.ro

Din pacate ambele site-uri s-au dus pe...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Cam toate sunt in curs de disparitie. Pe culturism mai intra lumea din cand in cand

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă onoarea ta constă în forța fizică.
Mușchii sunt susșinuți de oase, și așa cum ai început și tu să simți
conexiunile între ei, articulațiile contribuie și ele.
Stomacul îți alimentează mușchii. Ficatul procesează alimentele și curăță. Rinichii filtrează gunoiul din mușchi, hormonii reglează totul, creietul conduce.
Toate acestea contribuie la onoarea ta.
Performanța dtale la scanderberg cu colegii depinde de toate cele.
Când nu ai grijă de ele, de toate, onoarea ta se duce.
Articulațile dureroase te-au avertizat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai grija ca durerile de articulatii sunt mari si cred ca o data incepute te tin, ridica mai putin ateva kg doar si ai grija ca esti in perioada de crestere si efotul fizic nu face bine, las-o mai usor pana dupa 20 de ani

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Raducons):

Pai si cam cat o sa dureze aceste dureri?
Daca fac doar exercitii de tipul: flotari, genuflexiuni, abdomene, etc. risc sa ma doara mai rau?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ghitaghitalau):

Poti sa faci asa, dar nu mai ridica greutati

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează