| Anonimii28372727282 a întrebat:

Bună! As vrea sa fac un sport de contact, în București. Și as vrea câteva sfaturi, sunt începător, nu am mai făcut sporturi de contact pana acum. Cum decurge o astfel de ședință? Ce fel de abonament ar trebui sa aleg? Sfaturi pentru o sala potrivita? Mulțumesc anticipat.

3 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

La sportul de contact lucrezi mult in doi, vei avea un partener cu care exersezi lovituri, dai si la sac dar mare parte din antrenament il consituie lucrul in echipa, executia corecta miscarilor, garda corecta, depinde cat isi da interesul antrenorul, ce incalzire va face, ce conditionare, e frumos, tu incearca si vezi singur.

| AnastasiaK a răspuns:

Clubul alege-l să fie aproape de tine. Degeaba îți spun eu cea mai bună sală din București, dacă o să fie departe te duci o lună maxim sau cât ține entuziasmul de început, iar la primul obstacol o să-ți fie ușor să renunți.

Câteva sugestii:
Stoica Brothers Fight Academy
Club Sportiv Ciprian Sora
Superkombat Academy
Absoluto

Astea sunt toate pentru kickbox. Dacă îți dorești alt sport, poate îți va recomanda cineva care practică ce îți dorești tu.

Prima ședință (primele 2-3 de fapt) constau în învățarea pozițiilor și loviturilor de bază, eventual a deplasării și a blocajelor + pregătire fizică.
Următoarele ședințe vor însemna, în funcție de sportul ales, ori lucru la sac ma întâi, ori direct lucru cu partener. Nu, nu vă "bateți", vi se dau serii de lovituri prestabilite și le exersați.
"Bătaia" (adică sparringul) vine mai târziu, când ai avandat suficient, și doar dacă vrei.