|

Ca sa am masa musculara dezvoltata si patratele, cat trebuie sa mananc? Mentionez ca fac sala de cateva saptamani iar greutatea mea este mica-medie. Dau funda!

9 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Pentru masa musculara ai nevoie de o alimentare sanatoasa si calumea, adica:
Cele 3 mese pe zi, respectiv dimineata, pranz si seara sa nu iti lipeasca.
Intre acestea trebuie sa mananci multe fructe.
Daca vrei sa faci ceva rapid dar bineinteles iti asumi riscul de imbolnavire, adica trebuie sa te duci la medicul de familie sa te vada inainte sa iei asa ceva. Este vorba despre Creatina.
Eu prima data am pus pe mine cu aceasta alimentare si Creatina 2 kg in 3 zile.
Daca mai ai intrebari lasa un reply.

| explică (pentru blaablaablaaa):

Daca mananc 4-5 mese pe zi, voi avea rezultate mai bune?
Nu ma gandesc sa iau creatina sau proteine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru PentruCaAutomobile):

Este cam mult 4-5 mese pe zi. Ti-am spus cel mai recomandat este sa ai 3 mese sanatoase (adica sa te saturi) si intre acestea sa mananci fructe.
Patratelele le vei avea in 3 luni. Bine acum depinde si de ce program si daca ai de dat jos burta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru blaablaablaaa):

De fapt 5-6 mese pe zi ar fi indicat.Mesele trebuie sa fie bogate in proteine si carbohidrati.Si in trei luni nu ai cum sa faci patratele mari si nici muschi.In cel putin un an se vad rezultatele.Si este imposibil sa pui 2kg de muschi sau de grasime in trei zile chiar daca la fiecare masa mananci o vaca.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru blaablaablaaa):

Esti praf. creatina regenereaza rezervele de atp din corp, kg in plus nu au legatura cu asta. documenteaza-te inainte sa bati campii

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Dar eu ce am zis de creatina? Am spus doar ca nu ma gandesc sa iau. Si de ce ma faci "praf"? Macar scrie corect daca tot scrii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru PentruCaAutomobile):

Tind sa cred ca site-ul asta are o hiba. raspunsul meu era pentru moises ala. si corect am scris. nu folosesc majuscula ca nu am o mana si mi-e greu cu caps lock o.o.
ideea e ca poti lua si creatina si suplimente proteice si ca moises e pe langa. te iei dupa el ramai mic si firav. totusi nu inteleg de ce nu i s-a trimis lui raspunsul ala

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca spui ca nu ai "greutate mica-medie" atunci mai intai trebuie sa pui masa musculara. Pentru asta trebuie sa mananci de 4-6 ori pe zi daca nu vrei sa iei suplimente. Iti trebuie zilnic 2g proteina/kilocorp, si multi carbohidrati. Mai informeaza-te si tu de pe culturism.ro, getfit, topculturism...
Daca vrei sa faci definire treaba sta altfel, dar eu iti recomand mai intai sa faci masa.
P.S.:In caz ca te gandesti, nu poti face si masa si definire deodata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In jur de 2000 de calorii pe zi, asta ar fi cam 2-3 mese echilibrate :*

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează