|

Ceva sfaturi pentru campionatul national de skandenberg please.

E indeajuns antrenamentul celor de la club, sau mai trebuie sa ma duc la sala si in plus? Daca fac acasa flotari, tractiuni si altele, pe langa antrenamentul specific de la sala, e bine?

Apropo, eu am la momentul actual 15 ani, 69kg si 174cm. Daca ma ingras 1kg(eventual masa musculara) voi intra intr-o alta categorie mai grea. Eu nu sunt nici plinut si nici slab. Pur si simplu sunt normal si arat ok. Oare ar trebui sa-mi dau jos kg de grasime? Sau ar trebui sa fac decat exercitii de forta si nimic pentru masa musculara ca sa pot sa nu trec de 69kg? Sau ar trebui sa pun masa musculara intens si sa fac 74kg?

Funda!

7 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Nu o sa poti cu pauze mai mici sa duci la capat un antrenamnet de forta, uzura o sa fie prea mare.

Un articol gasit pe fuga:
https://:///......ea-fortei/

Citez: "Pauzele dintre seturi trebuie sa fie mari, 3-5 minute"

Poti sa cauti tu sa te documentezi mai bine, asta e un articol gasit pe fuga.

6 răspunsuri:
| a răspuns:

In primul rand: la ce categorie de greutate vrei sa concurezi?

In functie de asta vedem daca mai pui masa musculara sau mai slabesti.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns (pentru ConstantindelaClejani):

Nationalele sunt in aprilie, nu? Nu ai timp pana in aprilie sa faci un ciclu masa musculara + definire... dureaza cel putin 1 an.

Antreneaza tehnica, viteza si forta (2-3 repetari pe serie, cand poti mai multe, maresti greutatea).

Ai facut vreodata un antrenament cu doar 2-3 repetari/serie? Indiferent de exercitiu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns (pentru ConstantindelaClejani):

Da. Cand faci antrenamente pentru forta faci pauze mari intre serii (cam 4-5 minute, fata de 1-2 minute cat faci pauza normal) si faci si pauze mari intre antrenamente (gen faci brate o data la 8-9 zile, chiar 10).

De-asta e recomandat sa faci 1 saptamana forta, apoi 1-2 saptamani masa musculara si apoi 1 saptamana rezistenta (15+ repetari pe serie). Asa te dezvolti uniform: forta+masa+rezistenta.

Dar, daca vrei sa pui accent pe forta, nu prea ai alta solutie decat serii cu putine repetari, pauze mari intre ele si exercitii multi-aritculare, adica NU flexii pentru biceps.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Răspuns utilizator avertizat