|

E adevărat ca dacă vreau sa slăbesc, cea mai buna metoda este sa bag sprint pe banda 30 de secunde, iar după sa merg normal 30 de secunde și tot asa timp de câteva minute?

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu,sportul nu slabeste, doar restrictia calorica slabeste nu sportul, asta pentru ca trebuie sa faci mult sport pentru a acoperi calorile consumate, de exemplu o ciocolata are 500 de calori, asta inseamna sa alegi vreo o ora sau sa sari coarda 40 de minute, plus ca sportul intens duce la o foamete mai puternica, cardio este cel mai bun https://www.youtube.com/results?search_query=Tabata+Session

sprintul este si el bun, in fapt trebuie sa ne miscam mereu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

Dude, niciun om normal nu ar manca o ciocolata intreaga deodata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru VicariousReality):

Scrii aiureli, ce e aia o ciocolata, trebuie doar sa ma contrazici aiurea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RAY):

Dude 500 de calorii are o ciocolata intreaga nu doar doua tablete mici din ea cum iau mai toti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru VicariousReality):

Omule nu ai ce face in dimineata asta, decat sa ma contrazici aiurea, care mai toti ai facut tu un studiu ca sunt curios, plus ca era un exemplu, te ai bagat aiurea in seama

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este bine și cum ai spus. Dar pe lângă asta trebuie să practici și săritul mesei de seară; apă, ceai sau cel mult 1-2 fructe.
Pentru că seara se depune tot ce mâncăm din pricina că nu se mai face mișcare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonimg):

De fapt am observat o chestie, daca faci de dimineata miscare cat consumi o mie de calorii, seara poti manca doar ce este usor, sarac in lipide si carbohidrati dar sa aiba multe proteine gen mozarela degresata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonimg):

Depinde, daca face antrenamentul seara trebuie sa mananci carbohidrati+proteina dupa (gen un piept de pui cu orez, spre exemplu), altfel o sa arda masa musculara.

Dupa antrenament trebuie refacut glicogenul.

p.s.: fructele sunt de evitat seara ca au fructoza, care ingrasa ca orice tip de zahar (chiar daca e un zahar "sanatos", tot ingrasa).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

P.s.: fructele sunt de evitat seara ca au fructoza, care ingrasa ca orice tip de zahar (chiar daca e un zahar "sanatos", tot ingrasa).


fructoza din fructe este metabolizata de ficat, astfel 50% ramane ca grasime la ficat iar restul ca energie rapida, un fruct nu ingrasa si depinde de rata metabolica, dar consumul excesiv de fructe multe poate duce la ficat gras

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este adevărat, că dacă vrei să slăbești, poți face și așa.
Dar asta nu înseamnă că vei și slăbi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De ce sa irosesti bani pe o simpla "banda" cand poti da sprint mai eficient in aer liber, afara?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează