| qwerty1234 a întrebat:

Salut, incepand de poimaine o sa incep sa ma duc la sala si as vrea sa rog pe cineva care lucreaza in domeniu sa imi faca un program pentru antrenament, care grupe musculare ar trebui sa le lucrez si in ce zi. Am citit in mai multe locuri ca daca sunt incepator nu e bine sa ma duc de mai mult de 3 ori pe saptamana pentru ca imi fac mai mult rau si am de gand si tin cont de asta, am 16 ani si jumatate, aproximativ 72 de kg si 173-176 cm inaltime, in afara de lucratul muschilor oare ar trebui sa fac si cardio pentru ca am cateva kg in plus? As vrea ca cei care sunt dispusi sa ma ajute sa lase un cometariu aici sau sa-mi trimita un pm, multumesc anticipat. -metionez ca de obicei fac sport, joc fotbal sau baschet deci nu sunt chiar un incepator total.

12 răspunsuri:
| Adrianetc a răspuns:

Daca esti "nou" la sala ar trebui sa faci "circuit " pentru obisnuiirea muschiilor. eu nu am facut acum tu alegi.Programul de antrenament ti-l faci dupa corp, timp, etc. eu o sa-ti dau un program pe care-l fac si eu 5 zile pe saptamana, (nimeni nu a zis ca daca lucrezi mai mult de 3 ori pe saptamana iti dauneaza,). Luni piept + abdoment : 3 exercitii pentru piept 3 pentru abdomen, orizontal inclinat si fluturari pentru piept cauta pe google detalii, si pentru abdomen vezi acolo la sala, Marti spate trapez, tractiuni ramat etc. Miercuri, umeri+piicoare, joi : Brate adica triceps + biceps, ca sa ai maini masivi si frumosi trebuie sa lucrezi aceste 2 grupe in aceeasi zi, intai lucrezi tricepsul dupa aia bicepsul, triceps : impins cu bara maini apropiate, cu bara Z si inca unu, si la biceps, tractiuni, flexii si inca unu si Vineri nu mai faci daca esti obosit, daca nu, iti mai lucrezi o grupa pe care vrei sa te axezi : piept sau spate. funda?

| MineIsLikeABridge a răspuns (pentru Adrianetc):