| Yukii987 a întrebat:

Ma cheama Florin si sunt un baiat de 59KG 1 metru 61, slabutz... as vrea sa fac niste muschii in special abdomen, antebratz, biceps, etc.Ma duc la scoala, stau la tara si nu prea am bani pentru sala sau echipament de antrenament.Sunt si incepator si nu prea stiu multe despre antrenamente
Ati putea sa imi daci si mie niste sfaturi cam ce ar fi cel mai bine pentru mine sa fac pentru a vedea niste rezultate cat de cat bune, insa nu am asteptari sa devin acum superman laughing, vreau doar sa se vada si la mine ceva... Multumesc pentru toti cei care raspunde, orice raspuns e bine venit big grin

Răspuns Câştigător
| SmoKeD a răspuns:

In primul rand iti trebuie o dieta adecvata pentru ca fara dieta nu faci nimic. Dieta e simpla: alimente bogate in proteine(lapte, carne, oua, branza) si putini carbohidrati si fiebre(cereale)

Cat despre antrenament:
Poti face abdomene pentru abdomen, flotari pentru piept si triceps cu priza departata, flotari cu priza aproapiata pentru triceps, tractiuni(daca ai unde)

Eu ti-as sugera sa te antrenezi luni miercuri si vineri, deoarece muschii cresc cand sunt in repaus, iar daca faci zi de zi => supra antrenament si progrese mult mai lent, dar nu face multe repetari pentru ca tu atunci faci rezistenta.De exemplu pentru abdomene: poti lua un disc care sa-l pui pe piept a.i sa faci maxim 8-10 repetari.Cand poti mai mult de 10 repetari mai maresti greutatea, dar nu trebuie neaparat un disc poti pune si un ciocan de exlaughing improvizezi tu ceva.Iar daca faci abdomene poti pune in spate un rucsac.

Iar daca te antrenezi luni miercuri si vineri ar fi indicat sa faci cardio duminica (alergare, bicicleta sau inot) ca sa dai jos stratul adipos mai ales de pe burta ca prin exercitii nu dai jos grasimea, grasimea se da jos prin exercitii cardio, prin exercitii fac muschi

Bafta

| Yukii987 explică (pentru SmoKeD):

Salut. Iti multumesc foarte mult pentru sfaturi, m-ai ajutat enorm, acum sunt si eu un pic organizat.