|

Salut TPU!



Fac sala de 3 luni si 2 saptamani, pe 1 Iulie fac 4 luni. Astea 3 luni de sala am facut doar o grupa musculara pe zi (luni: piept, marti: spate, miercuri: picioare, joi: umeri, vineri: brate). Bun... aici am o intrebare, dupa 4 luni de sala am auzit ca ar trebui sa lucrez 2 grupe pe zi (luni: piept, triceps; marti: spate, biceps; miercuri: pauza; joi: picioare; vineri: umeri). Voi ce spuneti? Dupa 4 luni sa fac asa? Si programul de antrenament dupa cate luni trebuie schimbata?(ma refer exercitiile)

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Știu că e un răspuns venit târziu, dar, o să îți ofer explicația corectă, ''cel mai bun mod de antrenament'' nu este universal, persoanele sunt diferite una față de alta, pentru fiecare poate funcționa altceva. Dacă pentru tine a funcționat foarte bine stimulul grupelor musculare o singură dată pe săptămână, nu are rost să schimbi acest antrenament, însă poți diversifica modul modul în care te antrenezi dacă nu observi un progres bunicel. Programul de antrenament trebuie schimbat când observi o diminuare a progresului, însă poți progresa la exercițiile pe care deja le faci, personal nu îți recomand schimbarea antrenamentului așa de rapid.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sunt aplicați pe google play foarte bune îți recomand să încerci de acolo ceva, depinde în ce stagiu ești tu că asa e foarte greu să îmi dau seama
Caută tutoriale pe yt cum să faci sala corect sau definire

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

La 2 luni se schimba luni faci partile din fata piept,biceps,abdomen,miercuri spate,triceps, umeri, vineri picioare, gambe, antebrate.
Dupa 6 luni o sa vezi diferente

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru laurxxx):

Nu e bine, cand faci piept intra si tricepsul asa ca daca fac marti spate cu tricept inseamna ca am antrenat tricepsul luni si marti ceea ce inseamna ca o supra antrenez si nu las grupa sa se odihneasca!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează