|

Salut.

Vreau sa ma apuc de un program de slabit si de pus cat de cat niste muschi (acasa) dar nu stiu de unde sa incep.



Cand sa mananc, cate mese pe zi si ce sa mananc?



Programul va consta in :

Incalzire 5min

10 flotari

10 genoflexouni

10 abdomene

Poate mai adaug ceva inca nu e decisiv.



De Luni pana Vineri.





Poate pe viitor voi mai adauga o alergare de 1km sau mai mult etc.



Tot pe viitor voi ingreuna programul de la 10 la 20 si tot asa.



Ma gandeam sa fac seara, dupa 6-7 mai apoi sa fac un dus rapid 10 min acolo.



Am nevoie de ajutor cu programul de mancare pls.

9 Raportează Evaluează
9 răspunsuri:
| a răspuns:

Apoi dupa program ne ingrasam dublu ce frumos, de ce trebuie sportul si alimentatia sa fie programe provizori, e ca daca am respira ar fi ceva provizoriu, alimentatia sanatoasa + sportul sunt ca respiratul pe viata, asta nu inteleg 97% din cei care slabesc, de asta se ingrasa mereu, sportul nu inseamna doar ne omoram la sala din contra orice miscare este benefica in fapt mersul pe jos prelungeste viata, dar nu o ora pe zi, pe buna 4, 5 ore, ce faci toata ziua? pe Facebook

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1. muschi acasa = aberatie de copil mic
2. ala nu e program, ala e o prostie. Spate si biceps nici macar nu lucrezi, mereu folosesti aceeasi greutate (ca NU ai centura si discuri sa legi de tine acasa)
3. nu poti sa slabesti si sa pui muschi in acelasi timp, alege.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ca sa slabesti si sa lucrezi la musculatura in aceeasi saptamana, recomand o zi sa ai surplus caloric si exercitiile necesare (in loc de 10, mai bine incepi cu cate 21-25 o data - pauza - dupa tot asa.
Ca sa slabesti, 1-2 zile faci numai cardio si mananci mai putin.
Iar ca numar de mese, eu iau 2-3 mese depinzand ce fac in acea zi: elimin grasime sau lucrez la musculatura.
Ce sa eviti ca sa slabesti si sa pui muschi:
Paine, produse patiserie, salamuri, mezeluri, dulciuri de orice fel ce contin mult zahar, zaharul in sine, mancare grasa, mancare tip fast food, sucuri de orice fel, prajeli etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru VicariousReality):

A slabi din masa musculara nu este un lucru negativ, in mare parte se pierde zaharul din masa musculara in timpul slabiri, astfel intr-un studiu cu 500 de cal subiecti au scazut in masa musculara, dar, era zahar nu masa la propiu, in orice caz o dieta cu 40% proteine este benefica + cardio + culturism = mare atentie la negative

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dimineata un mic de jun dr ex:Cereale cu lapte, un ciai cu paine, margarina si gem, 2 oua fierte (nu pe toate odata?)

Ziua :Bors, 3 oua fierte, cartofi prajiti etc
Si nu mananci dupa ora 6 sau cu 4 ore inainte de a te culca

Daca mananci la ora 7 te cultci la ora 23 sau saca mananci la 6 te culcu la 10

Sper ca te-am ajutat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

De ce nu toate odata? Cartofi prajiti si bors? Ce naiba regim e asta?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Antonio_Gabriel_1999):

Asta e regim de copil pe care-l trimite mămica la pâine

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

E regim cu mic "de jun" si "ciai" laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AnastasiaK):

"ciaiul" e baza laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează