| AvalohAlyn a întrebat:

Credeti ca altii din afara Terrei,mai precis civilizatia extraterestra stie de Terra? Credeti ca mai stie cineva de planeta noastra cu viata? De ce pana acum,daca exista civilizatii extraterestre si planete cu viata,nu am fost vizitati in mod direct,real si palpabil, sa vada toata lumea..ca OZN-urile nu cred ca sunt adevarate.

| SoundTHeWave a răspuns:

Deocamdata nimeni nu poate spune sigur daca suntem sau nu suntem singuri in univers, oricum ar fi implicatiile sunt colosale. Ce ai vazut tu arminda era o simulare / un scenariu, nu s-a descoperit nicaieri viata noi nu am ajuns nici in intregul sistem solar dar pe altul?! cel mai aproape este la 4, 5 al de pamant. Si stati linistiti chiar daca ar fi sa se descopere viata pe perioada vietii voastre ar fi in sistemul nostru solar, altfel este imposibil. Continuati sa vizionati documentare pe discovery / history, alti sunt cu telenovele, cei ce pot aprecia si intelege lucrurile inteligente sunt cei care vor trai bine.Tu alan uitate pe discovery/history/science etc, iar daca intelegi acele documentare te vei convinge, niciodata nu va opriti din a v-a pune intrebari.

| Shammal a răspuns:

Realitatea este creata la nivel colectiv, este co-creata, vom avea un contatct direct la nivel colectiv cu extra-terestrii atunci cand toti oamenii for fi deschisi catre acest contact, momentan sunt oameni care nici nu cred ca exista dar sa mai fie deschisi catre contact; individual sunt oameni ce au avut contact direct cu fiinte extra-terestre;
am auzit o relatare cum ca pe o planeta cand acea civilizatie a avut primul contact cu o civilizatie din afara planetei lor, toti de pe acea planeta in acelasi moment sau asezat pe jos pe spate cu bratele deshise ca o invitatie pentru civilizatiile exterioare planetei lor, ca pot veni si ca ei sunt pregatiti pentru interactiune

De peste 50 de ani programul S.E.T.I. si nu numai, lucreaza neincetat pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare. Si de 50 de ani rezultatele sunt descurajante. S-ar parea ca programul S.E.T.I. este un esec.
Daca exista viata extraterestra in apropierea sistemului nostru solar, atunci aceasta exista sub forma de bacterii si alte organisme microscopice.
Fenomenul OZN este un fenomen cat se poate de real, atestat de sute de marturii si dovezi incontestabile. Sa negi un asemenea fapt nu denota decat incultura in ceea ce priveste problema.

| Wøodenpints a răspuns:

De ce oare trăiesc toţi cu impresia că dacă ar exista viaţă în afara planetei noastre, aceştia trebuie să fie mult mai dezvoltaţi în tehnologie decât noi. Nu zic că nu e posibil, dar sunt la fel de multe şanse ca cei ce trăiesc în alte colţuri din univers, să trăiască încă în peşteri.
Iar dacă să presupunem că ar fi mai avansaţi în tehnologie decât noi, ori nu ne-au descoperit până acum, ori nu suntem absolut deloc interesanţi ca planetă şi preferă să nu-şi mai bată capul.
Oricare ar fi varianta, tot la fel de mult îmi pasă. Adică deloc.

| Dandanache a răspuns:

Asta se intreaba si ateii, referitor la Dumnezeu. De ce nu se arata direct, real si palpabil, sa vada toata lumea?

OZN-urile sigur sunt adevarate. Orice obiect zburator care nu poate fi identificat este un OZN. Si un balon meteorologic sau un meteorit.

Am fost vizitati intotdeauan, inca din civilizatiile stravechi, si azi sunt multe vizite dar sunt ascunse.

| AR1373 a răspuns:

Eu nu le pot spune "extraterestri" pentru ca asta ar insemna ca sunt mai evoluati decat noi.Ma rog...cred ca nici o finta de pe alta planeta nu stie de Terra adica nu cred ca sunt atat de inteligenti, dar eu una cred in fiinte de pe alte plante pentru ca nu cred ca suntem unici am vazut pe "discovery" ca exista si viata pe alte planete cica au trimis niste roboti dar fiintele sunt in stare primitiva ca si canibalii si nu sunt catusi de putin asemanatori oameniilor.Acestea sunt teorii peste teorii dar noi vrem dovezi si vrem sa ne incredem in ele dar pana atunci cred ca nu o sa mai fim pe pamant...

| Dandanache a răspuns (pentru AR1373):

"Eu nu le pot spune "extraterestri" pentru ca asta ar insemna ca sunt mai evoluati decat noi."

Asta e concluzia ta personala. Extraterestru nu inseamna neaparat mai evoluat. Poate sa fie si o bacterie. Extraterestru se refera la ceva ce provine din afara Terrei.

| dede11112 a răspuns (pentru AR1373):

Tu chiar crezi ca nu exista civilizatii mai evoluate decat pamanetenii?

| dede11112 a răspuns (pentru AR1373):

Cum crezi ca au construit egiptenii piramidele acum mii de ani? Nu cu ajutorul "extraterestrilor"?

| AR1373 a răspuns (pentru dede11112):

Eu una, nu.Dar nu inseamna ca nu exista.Asta e doar o parere.

| AR1373 a răspuns (pentru dede11112):

Adica...La ce te referi? La oamenii care trageau cu nemiluita la cuburile alea de piatra de 25 000 de tone sau la ce?

| AR1373 a răspuns (pentru Dandanache):

Atunci e OK.happy

| Shammal a răspuns (pentru dede11112):

Am auzit o idee cum ca piramidele au fost contruite cu ajutorul anti-gravitatiei, prin sunet, oamenii creau un anumit sunet prin voce, tobe si alte instrumente facand acele blocuri de piatra sa leviteze

| dede11112 a răspuns (pentru Shammal):

Si chiar crezi?

| Shammal a răspuns (pentru dede11112):

Cred ca este o posibilitate, nu neaparat ca asa a fost

| AR1373 a răspuns:

Cred ca ti-o murit cainele, vezi ce are fa misto de el poate il urmezi...

| asasaasa a răspuns:

Nu exista extraterestrii...noi suntem extraterestrii, vom fi

| mihaitzacelviteaz a răspuns:

Extraterestrii exista dar universul e prea mare pentru a ajunge aici / sau poate nu, poate ei chiar ne vad ca pe niste insecte ce isi traiesc traiul doar analizandu ne asa cum facem noi cu animalele

| Nimixpecial a răspuns:

Asta e genul de intrebare care ma framanta la 12 ani.Cei care spun ca suntem/am fost vizitati de extraterestri sunt paranoici sau au vazut prea multe documentare de genul, fa un research sa intelegi cat de mari sunt distantele cosmice.Trebuie sa indeplinesti foarte multe conditii SIMULTAN ca sa faci viata posibila.Gandeste-te ca in univers poate exista o planeta cu aceleasi elemente chimice ca ale noastre, dar la o distanta prea apropiata de Soare ca sa permita viata.Totusi,la cat de mare e universul, e greu de crezut ca nu exista macar o planeta care sa indeplineasca aceleasi conditii pe care le indeplineste si planeta noastra.Intrebarile imposibile formulate cu "credeti" ma termina.Prefer sa stiu, nu sa cred.Iar atunci cand nu pot sti, cautarea unui raspuns mi se pare pierdere de timp.

| Shammal a răspuns (pentru Nimixpecial):

De unde idea implicita ca o alta civilizatie, rasa ar avea nevoie de aceleasi conditii de viata de care ai tu nevoie? sau ca au aceleasi legi fizice ca pe pamant