| Meme10Memu a întrebat:

Legile fizice nu se bazeaza pe materie care e in permanenta schimbare. Materia e ca nisipurile miscatoare pentru castelul format din legi fizice neschimbatoare. Un astfel de castel, cu fundatia pe nisipuri miscatoare, nu exista. Legile fizice se bazeaza pe imaterie si nu pe materie. Din asta deducem ca imateria sau domeniul spiritual imaterial exista si traverseaza tot spatiul ocupat de materie. *?

| Frank51 a răspuns:

Am o intrebare

Ce fumezi ca vreau si eu?

| Meme10Memu explică (pentru Frank51):

Ai ceva impotriva dude? Te supara adevarul din intrebare?

Mai bine ti-ai pune mintea la contributie.

| Frank51 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Pai vreau si eu boss ce fumezi, ca m-as simti mult mai bine, poate imi vine si mie mintea la cap, nu?

| Meme10Memu explică (pentru Frank51):

Ai cap. Foloseste-l.

| AlinMrs a răspuns (pentru Frank51):

We all do laughing

| Balalau95 a răspuns:

Aham, aham, deci tu nu ai picioarele pe pamant datorita gravitatiei, tu plutesti in imaterie? TARE! tongue

| Meme10Memu explică (pentru Balalau95):

Particulele elementare au niste proprietati precum masa, spin, sarcina electrica insa aceste proprietati nu spun nimic despre comportamentul lor care e dictat de legi fizice care se bazeaza pe imaterie care e mult mai fina decat particulele elementare. Proprietatile particulelor elementare nu spun nimic despre relatia care exista intre aceste particule elementare. Materia e plina de goluri cuantice unde isi exercita actiunea fortele sau legile fizice.

| Balalau95 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Deci intai o dai pe chestii care nu au sens, apoi o dai pe fizica cuantica care NU exista, pentru ca incalca o lege fundamentala pentru stiinta si tehnologie si anume: daca circumstantele si actiunile sunt identice atunci INTOTDEAUNA rezultaltele sunt identice (cauta "Martini Experiment" de Stephen Hawking) iar Einstein insusi avea o parere foarte proasta despre fizica cuantica si spunea ca "D-zeu NU da cu banul"

iar parerea mea e ca noi nu intelegem realitatea la nivelul ala, asa ca studiem numai ce putem vedea, cum era inainte de a se descoperi ca pamantul NU e centrul universului, si se considera ca diversele planete observate se miscau in cercuri mici in jurul orbitei pe care se deplaseaza de fapt, lucru care nu avea sens, dar asta se vedea, iar apoi cand s-a descoperit ca si pamantul se invarte in jurul soarelui, totul a avut sens

| Meme10Memu explică (pentru Balalau95):

Faptul ca tu nu intelegi universul cuantic nu inseamna ca nu exista.

| Balalau95 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Lal, il inteleg foarte bine, insa nu cred ca tu poti sa amesteci religia cu fizica cuantica, iar apoi sa alegi ce iti place tie din amandoua si sa incerci sa dovedesti ce crezi tu ca trebuie dovedit

| Meme10Memu explică (pentru Balalau95):

Am gasit explicatia si care e smecheria si cu fizica sub-cuantica si cum iese la iveala imateria.

| Balalau95 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Cum spui tu, dupa faptul ca m-ai luat pe sus ca am zis nu stiu ce de arca, dar ignori total niste intrebari la care NU vrei sa raspunzi, deja te cred DUS... DE TOT!

| Meme10Memu explică (pentru Balalau95):

Crezi ce vrei. Sunt bine informat.

| Balalau95 a răspuns (pentru Meme10Memu):

Sigur ca esti, dar bati campii, nu a zis nimeni ca nu ai fi bine informat
NUMAI tu

| AlinMrs a răspuns:

Am si eu o intrebare, cum anume definiti voi,, imaterie"? Va referiti la materie neagra?

| Meme10Memu explică (pentru AlinMrs):

Imateria e orice are energia intre zero si constanta Planck.

| AlinMrs a răspuns (pentru Meme10Memu):

Deci voi confundati,, imateria" cu materia neagra (dark matter/dark energy)sau spatiul invizibil ce inconjoara materia. Sunt doi termeni total diferiti, cu toate ca nu am gasit o definitie precisa legata de,, imaterie". Spre deosebire de,, imaterie" materia neagra se poate defini si e reala?

| Meme10Memu explică (pentru AlinMrs):

Eu n-am vorbit de materia neagra dude.

| AlinMrs a răspuns (pentru Meme10Memu):

Lumineaza-ne te rog, incepand prin a defini,, imateria si spatiul imaterial"

| Meme10Memu explică (pentru AlinMrs):

Ti-am zis. Pune-ti capul la contributie.

| AlinMrs a răspuns (pentru Meme10Memu):

Nu ai spus nimic, pentru ca nu exista termen denumit imaterie. Asa ca nu stiu la ce te referi si probabil si restul persoanelor sunt la fel de comfuze. Dude laughing

| Meme10Memu explică (pentru AlinMrs):

Nu gasesti asa ceva in manualul de fizica pentru ca fizica e disciplina care se ocupa cu studiul materiei care e de la constanta Planck in sus ca nivel de energie. Dude rolling on the floor

| AlinMrs a răspuns (pentru Meme10Memu):

Nu gasesti nicaieri termenul imaterie dude, nici macar in dex laughing da sincer nu asta e ideea ca nu vreau sa intru in polemici ci sa invat ceva si pur si simplu nu inteleg intrebarea pentru ca nu are sens. Daca vrei sa reformulezi poate,, ne lamurim si noi"

| Meme10Memu explică (pentru AlinMrs):

Intrebarea are sens. Nu o intelegi tu. Cauta imaterial. Material - materie. Imaterial - imaterie.

(physics) Describing any of several approaches to describe physical phenomena by means of hidden variables or other alternatives to quantum physics

| CatalinB11 a răspuns:

Legile fizicii sunt scrise de oameni pentru ca acestia sa aiba un mod de intelegere asupra lor. Fenomenele exista independent de noi, fie ca noi, oamenii, existam sau nu. Aceste legi guverneaza universul acolo unde exista materie, in special corpuri, soare, planete, etc. Cat despre domeniul spiritual, ramane la stadiul de teorie filozofica.

| Meme10Memu explică (pentru CatalinB11):

"Legile fizicii sunt scrise de oameni pentru ca acestia sa aiba un mod de intelegere asupra lor. Fenomenele exista independent de noi, fie ca noi, oamenii, existam sau nu." - te contrazici singur.